Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-18@05:18:27 GMT

نقشه ترافیک تهران؛ چهارشنبه صبح

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۳۲۱

نقشه ترافیک تهران؛ چهارشنبه صبح

برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت روی نقشه زیر کلیک کنید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری

به گزارش جام جم آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در جمع خبرنگاران در تشریح روند ثبت‌نام خبرنگاران برای طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ گفت: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران برای سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق درگاه و اپلیکیشن «شهرزاد» اقدام کنند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت‌نام‌ها در مورد تعیین سهمیه و تعداد آن اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد و قطعا تا زمان تصمیم‌گیری نهایی و تخصیص سهمیه‌های جدید طرح قبلی دارای اعتبار خواهد بود.

محمدخانی ادامه داد: اولویت شهرداری تهران ارائه خدمت در سامانه «شهرزاد» است که ازطریق درگاه اینترنتی و اپلیکیشن قابل دسترسی خواهد بود؛ اما خبرنگارانی که در سامانه تهران من ثبت‌نام کرده‌اند نیز اطلاعاتشان به سامانه «شهرزاد» انتقال پیدا خواهد کرد و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی درخصوص افزایش سهمیه کارت بلیت‌های خبرنگاران نیز افزود: شورا تصمیم‌گیری در این خصوص را به کارگروه مربوطه واگذار کرده و این کارگروه باید تصمیم نهایی را بگیرد؛ اما پیشنهاد ما افزایش میزان کارت‌بلیت‌های متروی خبرنگاری است که در حال حاضر ۴۰۰ هزار تومان است.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به موضوع واگن‌های مترو و تأییدی که باید از سوی وزارت کشور انجام شود نیز گفت: آنچه که می‌توان گفت این است که اصل قرارداد و احیای آن و همچنین توافقی که انجام شده، بدون همراهی دولت و رئیس‌جمهور امکان‌پذیر نبود. براساس آنچه که از سوی سخنگوی دولت نیز مورد اشاره قرار گرفته دولت راهبرد جدی دارد و پیگیر این موضوع است. امیدواریم زودتر این فرایند طی شود چراکه قطعا طی شدن سریع‌تر این فرایند به نفع مردم تهران خواهد بود. امیدواریم زمستان سال جاری اولین محموله واگن‌ها وارد کشور شود.

دیگر خبرها

  • ثبت‌ نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا این تاریخ
  • جزئیات طرح ترافیک و کارت بلیت خبرنگاری
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ تمدید شد
  • تمدید ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران
  • دختر جوان قربانی آدم‌ربایی ساختگی | نقشه خواستگار فریبکار برای دختر پولدار
  • طرح ترافیک ۴۰ ساله تهران نیازمند جراحی