Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@04:35:27 GMT

نقش نگین عیسی(ع) چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۶۹۷

نقش نگین عیسی(ع) چه بود؟

خبرگزاری میزان- امام رضا(ع) در روایتی به نقش نگین عیسی(ع) اشاره کرد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،یکی از یاران امام رضا (علیه‌السلام) صحبت از نقش نگین انگشتری کرد و در ادامه از نقش نگین امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) سؤال کرد. امام(ع) فرمود چرا از آنها که پیش از او بودند نپرسیدى؟ سپس حضرت به نقش نگین برخی پیامبران(ع) از جمله آدم(ع)، نوح(ع)، ابراهیم(ع)، موسی(ع) و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد و بعد فرمود:

نقش‏ خاتم‏ عیسى‏ دو حرف بود که از انجیل در آورده بود: «خوشا به حال بنده‌ای که خداوند به خاطر او یاد کرده شود و وای به حال بنده‌ای که خداوند به سبب او فراموش شود. (عاملی برای یاد و فراموشی خدا باشد)؛ وَ کَانَ نَقْشُ‏ خَاتَمِ‏ عِیسَى‏ ع حَرْفَیْنِ اشْتَقَّهُمَا مِنَ الْإِنْجِیلِ طُوبَى لِعَبْدٍ ذُکِرَ اللَّهُ مِنْ أَجْلِهِ وَ وَیْلٌ لِعَبْدٍ نُسِیَ اللَّهُ مِنْ أَجْلِهِ.»


الأمالی( للصدوق)، ص458/عیون أخبار الرضا(ع)، ج2، ص56

 

 

منبع:تسنیم

 


انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره میزان صدقات مردم اظهار کرد: مردم در سال قبل ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه در صندوق صدقات انداختند.

وی گفت: البته میزان صدقات مردم در صندوق‌های صدقات به همراه کمک‌های آنها در سامانه ایتام نیز ۳ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان به ایتام کمک کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • جلوی ورود سیلاب به شهر راور گرفته شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۱۲ برابری میزان سرمایه گذاری خارجی در گلستان
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد