Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با بیان این‌که شهدا نماد سربلندی و سند افتخار ایران هستند، گفت: خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم حرکت در راه شهدا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه خبری تهران نیوز، دقایقی قبل محمدحسین مقیمی، استاندار تهران به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران استانداری به منظور بررسی وضعیت شهرستان و شرکت در جلسات کاری، وارد شهرستان قرچک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران روز چهارشنبه در ادامه سفرهای شهرستان های خود، به قرچک سفر کرد و در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزا شهدا گمنام، به مقام شامخ شهدای ادای احترام کرد.

مقیمی در مراسم گلباران مزار شهدا اظهار داشت: شهدای ما نماد سربلندی و سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند و تکریم شهدا و ادای احترام به شهدا نشان از مقام والای شهدا است.

وی گفت: باید بکوشیم که قدر و منزلت شهدا هر روز بیش از گذشته باشد و ذهن جامعه و خصوصا جوانان نیز متوجه این نکته شود که شهدا زمانی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را برای حفظ استقلال کشور فدا کردند تا استقلال ایران حفظ شود.

اسناندار تهران افزود: تمام شهدا با جان فشانی های خود به ملت ایران به خصوص جوانان این مرز و بوم درس شجاعت و رشادت را آموختند.

وی در پایان خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم را ادامه راه شهدا خواند و بیان کرد: همه مسئولان اگر خوب کار کنند و گره گشای کار مردم باشند، رضایت الهی و شهدا نیز به دست خواهد آمد.

گفتنی است، حضور در شورای مشترک برنامه ریزی و توسعه استان با کمیته برنامه ریزی شهرستان در قالب چهار کارگروه، دیدار مردمی با شهروندان قرچک، دیدار با نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی و حضور در جمع اعضای شوراهای شهرستان از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار تهران به قرچک است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، "علی صالحی" با اعلام این خبر افزود: در ماه مبارک رمضان ۷ نشست خبری ویژه، به تفکیک برای خبرنگاران شهرستان‌های تفت، اشکذر، اردکان، میبد، بافق، مهریز و مروست برگزار گردید. وی افزود: این نشست‌های خبری برای سایر شهرستان‌هایی که هنوز نشست‌های آنان برگزار نشده برای پس از ماه مبارک رمضان برنامه ریزی گردیده و به زودی از سر گرفته خواهد شد.    صالحی با اشاره به برخی انتقاد‌ها در خصوص تقدم و تاخر در برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی گفت: از آنجا که برگزاری این نشست‌ها صرفا فرصتی برای پاسخ به سئوالات و شبهات خبرنگاران هر شهرستان است لذا تقدم و تاخر در برگزاری این نشست‌ها تفاوتی در اصل موضوع ندارد و این نشست‌ها با توجه به هماهنگی با فرمانداری هر شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.   مدیر روابط عمومی استانداری ادامه داد: شرایط برگزاری نشست‌ها برای تمامی شهرستان‌ها یکسان بوده و خبرنگاران همه شهرستان‌ها بر اساس پروتکل تعریف شده زمان کافی برای دریافت پاسخ‌های خویش را در حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواهند یافت.   وی تاکید است: نشست خبری استانی استاندار یزد نیز با حضور نمایندگان خبرگزاری ها، روزنامه‌های سراسری و محلی، پایگاه‌های خبری و فعالین خبری در فضای مجازی در پایان برگزاری نشست‌های خبری تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.   یادآور می‌شود نشست خبری خبرنگاران شهرستان‌های بهاباد، خاتم، ابرکوه و زارچ در آینده نزدیک به صورت جداگانه با حضور استاندار یزد و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • عملیات سربازان اسلام در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی مایه سربلندی مسلمانان جهان شد
  • آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک
  • قدردانی آیت الله نریمانی از حرکت افتخار آفرین سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان