Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:36:42 GMT

اسکرا با عبادی پور نخستین پیروزی را جشن گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۵۹۱۷

اسکرا با عبادی پور نخستین پیروزی را جشن گرفت

در ادامه رقابت های والیبال جام باشگاه های جهان اسکرا بلهاتوف لهستان در حضور میلاد عبادی پور سه بر صفر شانگهای چین را برد و لوبه ایتالیا از سد ساداکروزیرو برزیل گذشت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان روز نخست رقایت های والیبال جام باشگاه های جهان در لهستان از ساعت ۲۳ دو دیدار به طور همزمان برگزار شد و از گروه دوم تیم اسکرا بلهاتوف لهستان که میلاد عبادی پور دریافت کننده ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد در نخستین گام موفق شد سه بر صفر شانگهای چین پیش رو بردارد و سه امتیاز شیرین را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکرا با سه امتیاز و به دلیل معدل کمتر پس از زنیت کازان در رده دوم ایستاد و نمایده چین و آرژانتین بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

در این بازی عبادی پور ۱۰ امتیاز را کسب کرد اما بهترین بازیکن اسکرا سرچکو لیسیناچ بود که توانست ۲۵ امتیاز کسب کند.

 

ست های بازی با امتیاز های ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۱ به سود نماینده کشور میزبان پایان یافت.

 

از گروه نخست در دیداری حساس لوبه ایتالیا رو در روی ساداکروزیرو برزیل قرار گرفت و در پایان صدرنشین سری آ بود که توانست سه بر صفر پیروز بازی شود.

 

لوبه ایتالیا با کسب این سه امتیاز به تنهایی و بالاتر از زاکسا دو امتیازی و بانک سرمایه یک امتیازی در صدر قرار گرفت و نماینده برزیل بدون امتیاز در قعر جدول ایستاد.

 

ست های دیدار با امتیاز های ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ به سود نماینده اروپا تمام شد.

 

در آغازین دیدارهای روز اول بانک سرمایه سه بر دو مغلوب زاکسا لهستان شد و زنیت کازان روسیه سه بر صفر از سد بولیوار آرژانتین گذشت.


 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در خانه تاتنهام موفق شد دربی ‏شمال لندن را با پیروزی 3-2 به پایان برساند تا همچنان یکی از ‏اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد. ‏

کای هاورتز آلمانی در این بازی برای تیم میکل آرتتا درخشان ظاهر ‏شد. او که گل سوم آرسنال را به ثمر رسانده بود، در پایان مسابقه کری ‏خواندن برای حریف بازنده دربی را فراموش نکرد و دقایقی بعد از ‏سوت پایانی پست جالبی منتشر کرد که به یکی از ترندهای اخیر در ‏شبکه‌های اجتماعی برمی‌گردد. ‏

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با کار گذاشتن تصویر ‏خود روی یکی از خواننده‌های مشهور به نام ‏Lil Yachty‏ در یکی از ‏کنسرت‌های او این خواننده را به ترند تبدیل کرده‌اند.‏

کای هاورتز هم در شبکه اجتماعی ایکس تصویر خود را به همین ‏شکل منتشر کرده و نوشت: حس و حال الان. روشی جذاب برای ‏نشان دادن میزان خوشحالی هاورتز از پیروزی مقابل حریف ‏همشهری.

هاورتز چند هفته‌ای است که عملکردی به مراتب بهتر از شروع فصل ‏دارد. او دو دو بازی اخیر آرسنال سه گل زده و یک پاس گل داده و در ‏هفته‌های حساس پایانی به ستاره تاثیرگذار توپچی‌ها تبدیل شده ‏است. ‏

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏