Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@21:04:58 GMT

ریزش سقف ۲ مدرسه در چترود در پی زلزله کرمان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۶۰۹۲

ریزش سقف ۲ مدرسه در چترود در پی زلزله کرمان

فرماندار کرمان گفت: 86 هزار واحد مسکونی قدیمی غیرمستحکم در کرمان وجود دارد و همچنین خوابگاه دانشجویی شهید چمران نیز دچار مشکل شده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار کرمان گفت: 86 هزار واحد مسکونی قدیمی غیرمستحکم در کرمان وجود دارد و همچنین خوابگاه دانشجویی شهید چمران نیز دچار مشکل شده است.

علی بابایی در جلسه ستاد بحران استان کرمان گفت: ریزش کوه در مزار شاه بر اثر زلزله داشته‌ایم که مسیر آنجا مسدود شد و در حال بازگشایی آن محور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از وقوع زلزله اکیپ‌های هلال احمر اعزام شدند.

وی با اشاره به زمان وقوع زلزله ادامه داد: پس از رخداد زلزله 6.2 ریشتری اولیای دانش آموزان به دلیل نگرانی به سمت مدارس فرزندان خود حرکت کردند لذا باعث ترافیک سنگین در شهر شد که 17 مورد تصادف در مرکز شهر کرمان رخ داد.

فرماندار کرمان با بیان این مطلب که هماهنگی لازم با جایگاه‌های سوخت انجام شده است، بیان کرد: برخی از واحدهای مسکونی در چترود دچار خسارت شدند که اگر نیاز شود در بین مردم چادر توزیع می‌شود، همچنین سقف دو مدرسه در چترود ریزش کرده است.

وی با اشاره به مصدوم شدن 12 نفر در شهر کرمان عنوان کرد: یک تیر برق در خیابان مطهری دچار آسیب شده بود، همچنین به شبکه‌های آب و گاز خسارتی وارد نشده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک پزشک متخصص اعلام کرد، ریزش مو بیانگر بروز سکته‌های قلبی و مغزی است و این مورد نیازمند مراجعه به پزشک و انجام معاینات لازم است.

یک رسانه کویتی به نقل از یک پزشک جراح، گفت: ریزش مو خود یکی از اثرات جانبی بالا بودن کلسترول خون محسوب می‌شود که علت اصلی سکته‌های قلبی و مغزی به شمار می‌رود.

او تأکید کرد، بسیاری از افراد مبتلا به کلسترول بالا از وضعیت خود بی‌اطلاع هستند، اما ریزش مو در آن‌ها به وجود می‌آید و در این شرایط آن‌ها باید به این مسئله توجه داشته باشند و معاینات لازم را انجام دهند تا از خطر سکته‌ها در امان بمانند.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • یک خبر مهم ۳۳ میلیون دلاری برای کسانی  ارز دیجیتال دارند یا می خواهند داشته باشند
  • پنج علت ریزش مو در زنان
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • ارتباط میان سکته قلبی و ریزش مو کشف شد
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • ۶ ریزمغذی موثر در جلوگیری از ریزش مو
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت