Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: عباس قدیرمحسنی،کتاب «قصه‌های غولی» را در مراسم جشن امضای کتاب در مرکز مجتمع کانون استان زنجان با امضای خود به اعضا هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در راستای سفرهای پاییزه نویسندگان کودک به استان‌ها، 50 نفر از دانش آموزان و اعضای مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز میزبان عباس قدیر محسنی نویسنده و طنز پرداز بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آغاز این برنامه پریسا کرمی مربی ادبی و مجری برنامه به معرفی شخصیت نویسنده پرداخت و سپس زهرا محمدی عضو نوجوان انجمن ادبی سپیدار، متن ادبی معرفی استان و خوشامد گویی را که به قلم خودش نوشته شده بود برای نویسنده، اعضاء و سایر میهمانان قرائت کرد.

 

در این جشن اعضاء درباره شخصیت اصلی داستان قصه‌های غولی مطالبی را نوشتند و ضمن پرسش و پاسخ با نویسنده از راهنمایی‌های وی درباره نویسندگی و کتابخوانی بهره‌مند شدند که در اصل هدف این برنامه کشف استعدادهای درونی کودکان و تشویق و ترغیب آنها به نویسندگی و کتابخوانی بود.

 

در پایان این جشن محمد نقی صالحی  مدیر کل کانون پرورش فکری استان زنجان با عباس قدیرمحسنی نویسنده طنز پرداز دیدار و ضمن خوش‌آمدگویی به وی با اهدای هدیه‌ای از وی تقدیر و تشکر کرد.

 

عباس قدیر محسنی 16 بهمن سال 1351 در تهران به دنیا آمد. چندین کتاب  چاپ کرده است و تعدادی هم در زیر چاپ دارد که از کتاب‌های چاپ شده‌ی وی می‌توان به (قصه های آقا کله پوک، قصه های غولی، پسری که گم شد، زمین روی دوش بابای من بود، مستان پرنده ی کوچک، دزد یک چشم و شاه خل ها) اشاره کرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران

دفتر رسانه‌های ولایت ننگرهار از بازدید معاون والی ننگرهار و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جلال‌آباد از فرودگاه این ولایت خبر داده است. 

براساس این گزارش، قرار است سه کیلومتر به خط پرواز این فرودگاه افزوده شود و پس از بازسازی، پروازهای مسافربری به ایران از این فرودگاه انجام شود.

‏معاون والی ننگرهار گفته است فرودگاه این ولایت پس از بازسازی با استانداردهای بین‌المللی فعالیت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ظرفیت عظیم شعر برای برنامه‌سازی در تلویزیون
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • هدیه حسنین از طرف آستان حضرت عباس (ع) به کریم منصوری + فیلم
  • یادداشت|تأملات سیدحسن حسینی در حوزه «بیدل شناسی»
  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • ورود بیش از چهار میلیون مسافر به هرمزگان
  • نویسنده «مار و پله»: از مامور امنیتی پرونده مدینه متشکرم
  • اقامت شبانه بیش از سه میلیون مسافر در هرمزگان