Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این حادثه شب گذشته رخ داده است و در آن یکی از سرنشینان تریلی به علت شدت حادثه جان باخت.
وی انحراف به چپ ولوو را علت حادثه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: راننده خودرو دانگ فنگ به علت شدت صدمه در دم فوت و راننده ولوو مجروح شد.
وی با اشاره به بارش پراکنده برف و باران در محورهای استان از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را به جد رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین زاده افزود: در هشت ماهه امسال، 60 درصد از کشته شدگان در سوانح جاده ای استان در تصادفات رانندگی محور بجنورد-جنگل گلستان جان باخته اند.
در هشت ماهه امسال 171 نفر در 136 تصادف جاده ای منجر به فوت استان جان خود را از دست داده اند.
در مدت مشابه پارسال، 150 نفر در حادثه های جاده ای استان جان باخته اند که این رقم امسال 14 درصد افزایش داشته است.
طرح زمستانه ترافیکی با هدف تامین و ارتقای ایمنی سفرها در معابر دورن و برون شهری از 20 آذرماه آغاز شد و تا 20 اسفند ماه ادامه دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند

ایسنا/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه گفت: به منظور صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی، با کشاورزانی که اقدام به سوزاندن بقایای محصولات کشاورزی خود کنند، طبق قانون برخورد می‌شود.

رضا علی‌نسب گفت: همه ساله پس از پایان فصل برداشت محصول از مزارع گندم، برخی افراد به‌رغم هشدارها و اطلاع‌رسانی اداره‌ حفاظت محیط زیست، پسماند به جامانده از دروی محصول را آتش می‌زنند و موجب آلودگی شدید هوا می‌شوند که این امر خطرات زیادی برای مردم به ویژه کودکان و بیماران قلبی و ریوی به همراه دارد و امکان سرایت آتش به جنگل و زمین‌های مجاور نیز وجود دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی افزود: ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حمیدیه نیز حسب وظیفه در صورت مشاهده این موارد و پس از تشکیل پرونده، عامل آتش‌سوزی را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

علی‌نسب تاکید کرد: آتش زدن کاه و کلش پس از برداشت گندم و جو طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵ و ماده ۲۰ قانون هوای پاک مصوب ۱۳۷۶ و ماده ۴۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی