Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@18:02:05 GMT

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس استان

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۶۷۸۰

آغاز طرح امداد زمستانی اورژانس استان

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان گفت: طرح امداد زمستانی فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان از بیستم آذرماه آغاز به کار کرد و به مدت سه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی فوریت های پزشکی اصفهان، دکتر غفور راستین گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس پیش‌ بیمارستانی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور، از بیستم آذر ماه شروع به کار کرد و تا بیستم اسفند امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان با توانِ یکصد و ۳۷ پایگاه شامل ۶۸ پایگاه شهری، ۶۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه هوایی، دو دستگاه خودروی اتوبوس آمبولانس، ۱۵ اتاق فرمان، یک واحد فرماندهی عملیات و حدود ۸۵۰ نیروی انسانی فوریت‌ های پزشکی به صورت مستقیم در این طرح حاضر شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌ های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین با معاونت درمان و ۵۶ بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه‌ ای استان اصفهان، هماهنگی‌ های لازم برای پذیرش سریع بیماران و مصدومان در این طرح انجام شده است.

راستین با اشاره به تجهیز آمبولانس‌ ها و پایگاه‌ های اورژانس به امکانات زمستانی گفت: هماهنگی‌ های لازم صورت گرفته تا در صورت لزوم مانند مواقع برف و بوران، پایگاه های فوریت‌ های پزشکی به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری در راه ماندگان و مصدومان استفاده شود.

وی یادآور شد: در شرایط خاص، با توجه به فراخوان پلیس یا هماهنگی واحد فرماندهی عملیات فوریت‌های پزشکی، استقرار واحد امدادی را در کنار جاده‌ خواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: فصل زمستان حساسیت های ویژه ای برای رانندگان به همراه دارد که باید حتماً موارد ایمنی مانند احتیاط بیشتر در سفر، استفاده از زنجیر چرخ و اجتناب از سفره ای غیر ضروری را جدی بگیرند.

در این طرح، تمامی واحدهای امدادی اورژانس پیش‌ بیمارستانی در ایام زمستان به صورت ۲۴ ساعته و ویژه برای ارائه خدمات به مصدومان، بیماران آماده باش هستند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان، پس از اعلام حادثه غرق شدگی یک بانوی ۵۶ ساله در استخر خانگی در اصفهان نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و پی از امدادهای اولیه مصدوم را به بیمارستان الزهرا منتقل کردند.

براین اساس همچنین در پی گزارشی از حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان دو دختر ۱۵ ساله، نیروهای فوریت پزشکی با محل حادثه اعزام شدند و دومصدوم را پس از احیا به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه