Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:58:19 GMT

واکنش تند مربی سابق نفت به حرف های مالک باشگاه!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۶۸۶۵

واکنش تند مربی سابق نفت به حرف های مالک باشگاه!

مربی سابق تیم نفت تهران موضع گیری تندی علیه جهانیان مالک این باشگاه داشت.

غلام حسنوی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حل نشدن مشکلات مالی نفت و مطالباتش از این باشگاه عنوان کرد: جهانیان بارها درباره بدقولی شرکت نفت و عدم تحویل مدارک جهت تسویه حساب با طلبکاران مصاحبه کرده است ، در حالی که از همان روز اولی که تیم را تحویل گرفت مدارک به آن تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آقای جهانیان! شما بارها در رسانه اعلام کردید پول مالیات و طلبکاران را پرداخت کرده ام در حالی که یک ریال پرداختی نداشته اید و حتی چک هایی که به بازیکن های خودتان هم داده اید، برگشت خورده است .


مربی سابق نفت همچنین گفت: جهانیان در مصاحبه اخیر خود گفته است برخی جوانان مدافع حرمند و بنده هم مدافع ورزش! پس به همین خاطر است که تیم های پایه های نفت طلاییه در کنار اتوبان ها و یا داخل پارک تمرین می کنند؟ آقای جهانیان اینقدر شعار ندهید و حرف از کار حرفه‌‎ای نزنید . ۲ ماه است پول آشپزی که برایتان آشپزی کرده و تحویل تیمتان داده پرداخت نشده است ، پس با این وضعیت می خواهید پول طلبکاران را بدهید و مدافع ورزش باشید؟


حسنوی در پایان افزود: امیدوار هستم مسئولین وزارت نفت بدون هیچ ملاحظه ای به وضعیت تیم رسیدگی کند و ما را از بلاتکلیفی خارج کند.

نفت تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ دکتر علی امیدی کارشناس روابط بین الملل و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان گفت: این اعتراض شکل گرفته در دانشگا‌های اروپا و آمریکا و استرالیا نشان دهنده وجدان بیدار جهانیان است.
دکتر حسین مسعود نیا کارشناس جامعه شناسی سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم معتقد است طوفان القصی شکست بزرگی برای اسرائیل بود و ناکارآمدی این کشور در امنیت نظامی و امنیتی را نشان داد.
وی گفت :گسترش جنک در جهان راه فرار نتانیاهو بود که با پاسخ ایران روبرو شد.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون در سایه سانسور‌های شدید خبری و بافعالیت رسانه‌های حق جو افکار عمومی جهان در سطح نخبگان بیدار شده و بزود در جاموامع گسترش می‌یابد.
دکتر قدرت الله خسرو شاهی حقوقدان و عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان هم گفت ایران در عملیات وعده صادق به جهانیان نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
وی گفت دفاع همه جانبه دولت‌های غربی از لابی صهیونیست سبب گسترش اعتراض در جوامع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • عملیات وعده صادق توانمندی ایران را برای جهانیان ثابت کرد