Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: آقای گلی فوتسال جهان که به نام وحید شمسایی است باید حفظ شود و نباید تحت هیچ شرایطی آن را از دست بدهیم و این افتخاری است برای تمام ایرانیان که علی دایی در فوتبال و حید شمسایی در فوتسال به عنوان برترین گلزنان جهان هستند.

به گزارش وب سایت نود، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درمورد دعوت شدن وحید شمسایی به تیم ملی گفت: دیشب بعد از مراسم افتتاحیه کفپوش سالن تیم ملی در جلسه ای که با حضور رمضانی نماینده باشگاه تاسیسات،‌ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، کریمیان سرپرست تیم ملی و سلیمانی دبیر کمیته فوتسال برگزار شد در ابتدا برنامه‌های تیم ملی و لیگ فوتسال بررسی شد که نتوانستیم امسال یک زمان خالی را برای برگزاری یک تورنمنت برای دعوت وحید شمسایی به تیم ملی مشخص کنیم به این دلیل که بعد از بازی‌های لیگ باید بلافاصله در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت : در این جلسه به یک توافق کلی رسیدیم که این تورنمنت اوایل سال آینده یعنی در اردیبهشت برگزار شود و محل برگزاری این تورنمنت استان خوزستان شد.

ناظم الشریعه در پاسخ به سوالی که شرایط برگزاری این تورنمنت چگونه است، گفت: با توجه به اینکه آقای گلی جهان برای همه مردم ایران به خصوص تیم ملی حائز اهمیت است و باید عنوان آقای گلی فوتسال درجهان به نام وحید شمسایی حفظ شود و نباید تحت هیچ شرایطی این عنوان را از دست بدهیم همانطور که این یک افتخار برای همه ایرانیان است که علی دایی به عنوان آقای گل در فوتبال و وحید شمسایی آقای گل در فوتسال هر دو از ایران هستند. به همین دلیل این تورنمنت قرار است توسط فدراسیون فوتبال با همکاری و هماهنگی باشگاه تاسیسات دریایی در استان خوزستان برگزار شود. 

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • رقابت در سنگر تیم ملی شدت گرفت (عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • «وحید شمسایی» در حال حاضر بهترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال است