Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام در ادامه می آید:

هوالباقی

پرواز را به خاطر بسپار ...

زمستان است زمستان، سرد و استخوان سوز. استخوان سوز و بارانی.

به آسمان نگاه نکن دوست من، زمستان در جان منِ ماتم زده است. باران از چشمان من می بارد در سوگ یاران عزیزم که به سابقه نجات چندین و چند باره انسان ها، بارها به فیض ثواب حیات بخشیدن به همه انسان ها رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الله اکبر که این بار نجاتگران و امدادگران مجرب و متعهد هلال احمر خراسان رضوی هم در مواجهه با بهمنِ اشترانکوه، بی یاور ماندند و همراه دیگر کوهنوردان دیار امام رضا(ع)، از راه سپید برف، به بهشت لطف خدا پرگشودند.

اینک سوگوارانه، برای آن سفرکردگان، روضه رضوان و برای بازماندگان آن مردان بهاری به خصوص بستگان داغدار و مجموعه خانواده امداد و نجات هلال احمر ، هیات کوهنوردی و همه دوستانمان ، در این زمستان تلخ، شکیبائی مسئلت می کنیم.

صبوری تان را آرزومندیم که بهمن گرمی دل هایتان را به آسمان ها بخشید... امروز قله ها به استقامتتان غبطه می خورند و کوه ها ایستادگی را به شما خانواده ی داغدار نثار می کنند.

باور داریم که بهشت یاد یاران ورزشکارمان آقایان اکبری و غلامپور، زیر بهمن نمی ماند و سید علی حسینی هنوز و همیشه زنده است ؛ چرا که بقول لسان الغیب " هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ...

دکتر سید مجتبی احمدی
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی

901

هلال احمر خراسان رضوی تسلیت کوهنوردان مشهد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیرافتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدندو با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.
عشقی افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

دیگر خبرها

  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی