Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ٢ هزار و ۵۰۰ تن نمک برای به کارگیری در طرح زمستانه این استان در انبارها دپو شده است.

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: اکنون ١۴ هزار و ۵۶۰ مترمکعب شن و ماسه نیز برای به کارگیری در طرح زمستانه خریداری و تأمین شده است.

وی افزود: ٢٢ اکیپ راهداری در طرح زمستانه در ١٩ راهدارخانه استان مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: راهداران در طرح زمستانه امسال در سه راهدارخانه سیار و ١۶ راهدارخانه ثابت به رانندگان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ٢١ گردنه در محورهای خراسان شمالی وجود دارد که طول این گردنه‌ها ۶٨١ کیلومتر است خاطرنشان کرد: گردنه اسدلی در مسیر بجنورد - اسفراین و گردنه امین الله در مسیر بجنورد - جنگل گلستان از گردنه‌های مهم و برف گیر این استان است که زیر پوشش خدمات راهداران است.

گفتنی است: طول راه‌های خراسان شمالی بدون احتساب راه‌های روستایی، یکهزار و ٣۴٣ کیلومتر است که ١,۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه ٢۵ کشور قرار دارد.

اکنون ١۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴٣٢ کیلومتر راه اصلی و ٧۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ٣,۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در رتبه ١٣ قرار دارد.

طول راه‌های شریانی استان ۶٣٧ کیلومتر است که ١,٨ از راه‌های شریانی کشور را دارد و در رتبه ٢٣ قرار دارد.

منبع: نسیم نیوز

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای روکش آسفالت محور بیرجند_ نهبندان در حوزه شهرستان های بیرجند، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی، رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت:به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور شریانی وکریدوری بیرجند  زاهدان در حوزه شهرستان های بیرجند ، سربیشه و نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر آغاز شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محور بیرجند زاهدان یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی استان است، پروژه های متعدد جهت بهبود عملکرد محور تعریف شده که در این عملیات، ابتدا لکه گیری و درزگیری انجام و مسیر لایه نهایی اجرا می گردد.

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور در این محور انجام می‌شود.

فرخی یادآور شد: با اجرای این عملیات، شاهد تردد ایمن و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • وقوع زلزله در این استان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا