Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی ریز، هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز با تجمع اعتراض خود را نسبت به تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه نی‌ریز، هیات رئیسه، استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز همگام با دانشجویان، استادان و کارمندان سایر مراکز آموزش عالی با تجمع در مقابل مسجد امام حسن عسکری(ع) دانشگاه آزاد اسلامی تجمع و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «آمریکا آمریکا ننگت باد ننگت باد اسرائیل اسرائیل شرمت با شرمت باد» اعتراض خود را نسبت به تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید محمد فقیه عضو مجلس خبرگان رهبری و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم که با حضور سرهنگ درستکار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز، تقدیری مسئول بسیج دانشجویی شهرستان، موسوی مقدم مسئول بسیج اساتید و روسا، استادان و دانشجویان سایر مراکز آموزش عالی نیز همراه بود با محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا با ذکر آیات قرآن کریم از جمله آیه «یا ایها الذین امنوا لاتتخذواالیهود و النصاری اولیاء» و آیه نفی سبیل «ولن یجعل الله الکافرین علی المومنین سبیلا»، عنوان کرد: «مسمانان همه با هم متحدند و به هیچ عنوان زیر بار ظلم و ستم نمی روند و همه این تصمیم رئیس جمهور کودن و احمق آمریکا را محکوم می کنند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی