Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-28@17:49:06 GMT

کره‌شمالی قدرت هسته‌ای برتر جهان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۴۵۳


خبرگزاری رسمی کره شمالی روز چهارشنبه گزارش داد، کیم جونگ اون رهبر این کشور مصمم است کره شمالی را به قدرت هسته ای برتر جهان تبدیل کند.

امتداد نیوز، کیم جونگ اون روز سه شنبه در سخنانی در جمع کارکنان برنامه بالستیک کره شمالی اعلام کرد کشورش پیروزمندانه رو به جلو حرکت خواهد کرد و به قدرت هسته ای و نظامی برتر جهان تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیونگ یانگ ۲۸ نوامبر یک فروند موشک بالستیک قاره پیما را آزمایش کرد که به گفته کارشناسان توانایی رسیدن به خاک آمریکا را دارد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سئول، رهبر کره شمالی در حالی اظهارات جدید خود را بیان کرد که قدرت های بزرگ تلاش می کنند راه حلی را برای بحران ناشی از تسریع برنامه های هسته ای و بالستیک این کشور پیدا کنند که با اعتراض جامعه بین المللی رو به رواست.

کره شمالی به ویژه ماه سپتامبر ششمین آزمایش هسته‌ای خود را انجام داد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد به منظور منصرف کردن کره شمالی از برنامه های هسته ای و بالستیک خود تحریم های مختلفی را تصویب کرده است.

در همین حال رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه برای گفتگوی بدون پیش شرط با پیونگ یانگ اعلام آمادگی کرد.

واشنگتن تاکنون اعلام می کرد هر مذاکره ای باید با محوریت عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره برگزار شود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بارها به “انهدام کامل” کره شمالی در صورت حمله ای از سوی رژیم کیم جونگ اون تهدید کرده است.

true برچسب ها : واکنش روسیه به آزمایش موشکی کره شمالی دارایی‌های استراتژیک آمریکا در تیررس کره‌شمالی جزئیات پرتاپ موشکی اخیر کره‌شمالی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم

یک مقام ارشد حزب‌الله با تاکید بر ادامه حمایت مقاومت لبنان از مردم فلسطین در برابر تجاوزات دشمن اشغالگر گفت که حزب‌الله از قدرت نظامی بالایی برخوردار است و طرف‌هایی همچون آمریکا بارها درخواست گفت‌وگوی مستقیم با ما را داشتند که همه آنها را رد کردیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «نواف الموسوی» مسئول پرونده منابع و مرزها در حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره روند جنگ با دشمن صهیونیستی و تحرکاتی که غرب و آمریکا برای نجات اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی انجام داده‌اند اعلام کرد که همه طرف‌های مربوطه و در راس آنها آمریکا از حزب‌الله می‌خواستند که وارد گفت وگوی مستقیم (برای توقف عملیات‌های حزب‌الله ضد صهیونیست‌ها) شود اما حزب‌الله همه این درخواست‌ها را رد کرد.

این مقام حزب‌الله افزود که اسرائیل توانایی لجستیکی برای حمله به لبنان را ندارد و این رژیم بدون وجود پلی که به شکل روزانه در حال ارسال مهمات و سلاح برای آن است، حتی قدرت حمله به نوار غزه را هم نداشت.

الموسوی در گفت‌وگو با المیادین اظهار داشت که حزب‌الله خطوط ارتباطی مستقیمی با قدرت‌های بزرگ بین‌المللی دارد که برخی از آنها از مقامات این حزب خواستند گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) را متقاعد کند تا توافق پیشنهادی به حماس را بپذیرند. اما پاسخ حزب‌الله به همه این طرف‌ها این بود که ملت و مقاومت فلسطین تنها طرفِ تصمیم گیرنده در این زمینه هستند.

رسانه‌های صهیونیستی: تا زمان توقف جنگ غزه اسرائیلی‌ها در شمال گروگان حزب‌الله هستندهشدار اولمرت به سران صهیونیست درباره عواقب دردناک جنگ با حزب‌الله/ تهدیدات علیه لبنان را تمام کنید

وی تصریح کرد: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد در کل جهان بی‌سابقه است و مشابه آن را در هیچ کجای دنیا نمی‌بینیم. ما مجدداً تاکید می‌کنیم که مقاومت اسلامی در لبنان تحت هیچ شرایطی برادران فلسطینی خود در نوار غزه را رها نمی‌کند و به جنگیدن کنار آنها در برابر دشمن اشغالگر ادامه می‌دهد.

مسئول پرونده منابع و مرزها در حزب‌الله در ادامه به قدرت نظامی مقاومت لبنان اشاره و اعلام کرد که حزب‌الله در حال باز کردن انبارهای جدید خود بوده و ما موشک‌های جدید نقطه زن و پیشرفته زیادی در انواع مختلف داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • موشک جدید و مخوف کیم‌جونگ‌اون!/ عکس
  • این کشورهای جهان بیشترین بدهی عمومی را دارند (+جزئیات)
  • کره شمالی تداوم مذاکرات با ژاپن را جایز ندانست
  • مقام حزب‌الله: درخواست‌های آمریکا برای مذاکره را رد کردیم