Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@01:56:22 GMT

هیات تجاری رژیم صهیونیستی به بحرین می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۵۹۸

هیات تجاری رژیم صهیونیستی به بحرین می‌رود

هیات بحرینی همچنان به سفر جنجالی خود به سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد و این در حالی است که از فلسطین خبر می‌رسد یک هیات تجاری صهیونیستی قرار است ماه آینده به بحرین سفر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، منابع خبری اسرائیل اعلام کردند هیاتی تجاری از رژیم صهیونیستی ماه آینده به بحرین سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه‌های اسرائیلی، این سفر مکمل سفر هیات بحرینی به سرزمین‌های اشغالی است.

روزنامه الاخبار چاپ لبنان روز گذشته (سه‌شنبه) نوشته بود، شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حمد بن عیسی آل‌خلیفه بدون اجازه سعودی‌ها هیچ هیاتی را از کشورش به اسرائیل اعزام نمی‌کند و این بدان معنی است که ریاض اجازه حضور هیات بحرینی را داده است.»

ایعود یعری، کارشناس امور عربی شبکه دو تلویزیون اسرائیل گفت: «این هیات بحرینی گرچه همچنان از سوی فلسطینیان تهدید می‌شوند ولی به‌طور عادی به بازدید خود ادامه می‌دهند. این هیات غیررسمی است ولی سفر به تحریک شاه بحرین انجام شده است.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد

رهبر اپوزیسیون در پارلمان رژیم اسرائیل بعد از توئیت وزیر امنیت داخلی این رژیم در توصیف حادثه اصفهان به او حمله کرد و خواستار برکناری او شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «یائیر لاپید» صبح امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ به توئیت تک‌کلمه‌ای «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم واکنش نشان داد و گفت که این یک کلمه، وجهه بین‌المللی اسرائیل را خدشه‌دار کرده است.

وزیر امنیت داخلی رژیم اسرائیل در پی انتشار خبر سرنگونی ۳ ریز پرنده در اصفهان صبح امروز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با نوشتن یک کلمه در توصیف این اقدام گفت: «مسخره!»

رهبر اپوزیسیون در پارلمان اسرائیل به دنبال جنجال‌برانگیز شدن این کلمه و مورد تمسخر قرار گرفتن اسرائیل، در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: «تاکنون هیچ وزیری در شورای دفاع این‌گونه به امنیت اسرائیل، وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب نزده بود؛ آن هم با یک کلمه! بن گویر توانست اسرائیل را به سخره بگیرد.»

یائیر لاپید اضافه کرد: «هر نخست‌وزیر دیگری روی کار بود، او را از کابینه اخراج می‌کرد. حتی وزرایی که کنار او نشسته‌اند و مانند گوسفند سکوت کرده‌اند، مسئول هستند و بخشی از شکست غیرقابل بخشش در حوزه امنیت هستند.»

رسانه‌های غربی، بامداد امروز، بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان مدعی پاسخ اسرائیل به عملیات اخیر ایران در خاک فلسطین اشغالی شدند.

حسین دلیریان سخنگوی سازمان فضایی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد تنها ۳ ریز پرنده در آسمان اصفهان با موفقیت رهگیری شده است.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز صبح امروز در تأیید اخبار گزارش‌شده، اعلام کرد هیچ آسیبی به هیچیک از تأسیسات هسته‌ای ایران در اصفهان وارد نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 745961

دیگر خبرها

  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • بن‌گویر با یک توئیت یک‌کلمه‌ای اسرائیل را مضحکه دنیا کرد
  • تلفات گسترده رژیم صهیونیستی در حمله ایران به اسرائیل +فیلم
  • شبکه اسرائیل ۱۳: ایران دارای توانای‌های یک ابرقدرت است
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم خورد
  • صهیونیست‌ها علنا از ترس خود در برابر ایران می‌گویند
  • حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین