Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید زردپوشان وستفالن از اینکه روزهای بدون شکست تیمش با ورود او به پایان رسید، ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناکامی‌ها و روزهای بدون برد بوروسیا دورتموند که از 30 سپتامبر (هشتم مهر) آغاز شده بود، سرانجام به لطف ورود سرمربی جدید این تیم پیتر اشتوگر به پایان رسید.

دورتموند که از زمان برد 2 بر یکش در خانه آگزبورگ دیگر نبرده بود (5 باخت و 3 تساوی در بوندس‌لیگا و 4 بازی بدون برد در لیگ قهرمانان شامل دو تساوی و دو شکست) شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته شانزدهم بوندس‌لیگا میزبانش ماینس را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتوگر با ابراز رضایت از اینکه ناکامی‌های تیمش به پایان رسیده است، به خبرنگاران گفت: هم برای دورتموند هم برای خودم من، این برد بسیار رضایتبخش و مهم بود چون بعد از مدت‌ها در بوندس‌لیگا پیروز شدیم. این (همکاری من و دورتموند) ترکیب خوبی است. امروز در بازی‌مان جنبه‌های مثبت فراوانی را شاهد بودیم که البته بسیاری را مدیون تلاش‌های پیتر بس (سرمربی قبلی دورتموند که هفته گذشته اخراج شد) هستیم. او رفته اما از خودش چیزهای خوبی به جا گذاشته است. بخشی از این پیروزی متعلق به اوست.

سرمربی جدید زردپوشان وستفالن درباره تعادل بازی تیمش در این مسابقه تأکید کرد: شما می‌توانستید ببینید که اوضاع برای ما ایده‌آل نبود،به خصوص در ابتدای مسابقه. در یکی دو مقطع از بازی، ما مشکلاتی داشتیم. در نیمه دوم سازماندهی تیم‌مان بهتر شد، از فضاها بهتر استفاده کردیم و بازی بهتری ارائه کردیم. حتی می‌توانستیم خیلی زودتر اختلاف‌مان را افزایش دهیم.

اشتوگر در پاسخ به این سؤال که چگونه در مدتی به این کوتاهی توانسته تأثیر مثبتی بر عملکرد تیمش بگذارد، اظهار داشت: ما فقط یک جلسی تمرینی داشتیم که در آن سعی کردیم روی مسائل تاکتیکی تمرکز کنیم. زمانی که فرصت‌تان برای تمرین محدود است، آن وقت فقط باید به مهمترین چیزها اکتفا کنید. حرف‌های زیادی زدیم و بازیکنان گوش کردند. در این مدت کوتاه، این مهمترین کاری بود که انجام دادیم. من سعی می‌کنم که سیستم بازی تیمم را طوری طراحی کنم که در آن هر بازیکن در پستی بازی کند که در آن راحت‌تر است. به عنوا یک سرمربی، موفقیت یا عدم موفقیت شما به عملکرد بازیکنان‌تان بستگی دارد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 موضوعات مرتبط بوندس‌لیگا دورتموند

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر علی‌رغم موفقیت در این فصل در کسب نتیجه، با یک طلسم بزرگ مواجه بوده و نتوانسته برابر رقبای تهرانی خود به پیروزی دست یابد.

این تیم برابر هوادار تهران در هر دو بازی رفت و برگشت با شکست کار را پایان داد. آنها مقابل پیکان نیز در بازی رفت و در تهران با تساوی بازی را به پایان رساندند. شاگردان سعید دقیقی مقابل استقلال تهران نیز در قزوین به تساوی رسیدند و در تهران اما شرایط به شکلی رقم خورد که در نهایت شکست ماحصل تلاش آنها مقابل جواد نکونام و تیمش شد تا به این ترتیب طی شش بازی برگزار شده مقابل حریفان تهرانی طعم پیروزی را نچشند.

این تیم اکنون دو بازی دیگر مقابل تیم‌های تهرانی در این فصل پیش رو دارد. یکی از آنها در چارچوب بازی برگشت مقابل پیکان تهران و شاگردان رضا عنایتی خواهد بود. دیدار بعدی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد بود. باید دید سعید دقیقی و تیمش قادر خواهند بود طلسم عدم پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل حریفان تهرانی را برابر پیکان بشکنند و با امیدواری بزرگتری لیگ را دنبال کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم