Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۳۱ نفر از مصدومان حادثه رانندگی سوسنگرد از مراکز درمانی مرخص شده‌ا

خسرو ساکی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حادثه رانندگی عصر روزگذشته در محور سوسنگرد 35 نفر مصدوم و چهار نفر ( یک راوی، یک مربی و دو دانش آموز) جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: از میان مصدوم شدگان این حادثه 31 نفر‌ با اتمام مراحل درمانی و کسب سلامت عمومی از مراکز درمانی مرخص شده و تنها چهار نفر تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود: ‌از میان مصدومان این حادثه ‌یک مربی و سه دانش آموز به دلیل آسیب دیدگی بیشتر در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: خوشبختانه وضعیت این مصدومان رو به بهبودی است و ‌احتمال اینکه امروز از بیمارستان ترخیص شوند، وجود دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به تلاش برای رسیدگی مناسب به وضعیت مسافران این اردو افزود: تیم اعزامی از استان قبل از سپیده دم امروز در اهواز مستقر شده تا فرآیند سازماندهی مسافران راهیان نور نظرآبادی با سرعت بیشتری مورد پیگیری قرارگیرد.
ساکی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا دانش آموزان و مربیان راهیان نور نظرآبادی امروز از طریق هوایی یا راه آهن به استان بازگشت داده شوند.
وی اضافه کرد:  در این حادثه راننده تویوتا مقصر بوده و مراحل قانونی رسیدگی به این موضوع به طور کامل طی خواهد شد.
وی گفت: خانواده‌های دانش آموزان نسبت به سلامت و خدمات رسانی کامل به فرزندانشان در این حادثه‌ مطمئن باشند و بدانند نیازی به حضور آنها در خوزستان نیست.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر