Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@07:48:54 GMT

پيش بازي الجزيره امارات - رئال مادريد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۷۹۳۳

پيش بازي الجزيره امارات - رئال مادريد

خبرگزاري آريا - دو تيم الجزيره امارات و رئال مادريد، امشب در ابوظبي به مصاف يکديگر خواهند رفت.
به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پيروزي مقابل سويا، راهي ابوظبي شد و اولين ديدار خود در جام باشگاه‌هاي جهان را امروز برگزار خواهد کرد. مدافع عنوان قهرماني رقابت‌ها مي‌تواند به اولين تيمي تبديل شود که از عنوان قهرماني خود دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اولين تيمي هستند که دو بار پياپي قهرمان چمپيونزليگ شده اند و از همين رو اين فرصت را دارند که به اولين تيمي تبديل شوند که قهرمان جام باشگاه هاي جهان شده اند.

بارسلونا تنها تيمي است که سه بار قهرمان رقابت ها شده و رئال اين فرصت را دارد که به رکورد حريف ديرينه اش برسد.الجزيره که قهرمان ليگ امارات است، به عنوان نماينده ميزبان رقابت ها پا به ميدان خواهد گذاشت. الجزيره در ديدار اول خود آکلند سيتي را شکست داد و سپس در يک چهارم نهايي، اوراوا ردز را از پيش رو برداشت. حال بايد ديد که سپيدپوشان در اين ديدار حساس چه عملکردي خواهند داشت و مي‌توانند به فينال رقابت ها صعود کنند يا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!