Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا لایحه سیاست دفاعی این کشور را در شرایطی امضا کرده که بر این باور است این لایحه می‌تواند به آمریکا کمک کند تا قدرت نظامی اش را تقویت کرده و ابزار و تسلیحات مورد نیاز ارتش را مدرنیزه کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه لایحه سیاست دفاع ملی را امضا کرده که بر اساس آن 700 میلیارد دلار بودجه در سال مالی آتی به ارتش آمریکا اختصاص خواهد یافت، ولی کنگره هنوز به طور کامل منابع مالی مورد نیاز این بودجه را مشخص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در مراسم امضای این لایحه در کاخ سفید که مقام‌های ارشد پنتاگون از جمله جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا نیز حضور داشتند، گفت: با امضای این لایحه دفاعی، ما روند احیای مجدد قدرت نظامی ارتش آمریکا را تسریع خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: این قانون، آمادگی ما را تقویت خواهد کرد و نیروهای نظامی ما را مدرنیزه خواهد کرد و ابزارهای مورد نیاز نیروهای ما را برای جنگ و پیروزی فراهم خواهد آورد.

در حالی که این لایحه با حمایت نمایندگان جمهوریخواه و دموکرات در کنگره به تصویب رسیده ولی نمایندگان هنوز بر سر چگونگی منابع مالی مورد نیاز این بودجه به توافق نرسیده اند. بودجه نظامی سال آینده آمریکا از مجموع بودجه 7 ارتش بزرگ جهان بیشتر است.

ترامپ از نمایندگان دموکرات خواسته است تا برای مشخص کردن منابع مالی این بودجه با جمهوریخواهان همکاری کنند.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند

تصاویر منتشر شده توسط حوثی‌ها از سرنگونی یک پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا خبر میدهد./ یورونیوز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • تصاویری از لاشه پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا که حوثی‌ها منفجرش کردند
  • آمریکا ۵ واحد نظامی ارتش اسراییل اقدام به نقض حقوق بشر کرده اند
  • چین خطاب به آمریکا: تلافی می‌کنیم
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد