Web Analytics Made Easy - Statcounter

طایفه بارکزهی و غلامزهی روستای گوهر میلی شهرستان سیب و سوران پس از دوماه اختلاف با وساطت مسئولین و ریش سفیدان‌صلح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون؛ جلسه صلح و سازش دو طایفه بارکزهی و غلامزهی روستای گوهر میلی بخش هیدوچ شهرستان با حضور شورای تامین، مسئولین، ریش سفیدان و سران طوایف علما و مردم در روستای پدگان بخش هیدوچ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود درگیری دو طایفه از حدود دو ماه گذشته در روستای گوهر میلی از توابع بخش هیدوچ این شهرستان آغازه شده بود که این نزاع منجر به قتل و زخمی شدن سه نفر شد.
در مراسم صلح و سازش ریش سفیدان دوطایفه و مولوی مولازهی و همچنین بخشدار بخش هیدوچ از اقدامات شورای تأمین که زمینه صلح این دوطایفه را فراهم ساختند، تقدیر کردند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب باعث آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان، با بیان اینکه طی ورود سامانه بارشی روزهای گذشته، بارش باران منجر به رانش زمین و طغیان رودخانه در بخش پادنای شهرستان سمیرم در اصفهان شده است، اظهار کرد: جاده روستاهای خفر، دیلی و سرباز در بخش پادنا به علت ریزش کوه و نیز محورهای جاده‌ای روستاهای نورآباد، سرباز و دشتبال در بخش پادنای علیای شهرستان به علت رانش زمین و طغیان رودخانه برای ساعاتی مسدود شد.

وی درباره بارش شدید باران و جریان یافتن رواناب که منجر به آبگرفتگی ۲۰ واحد مسکونی و ریزش ۶ باب منزل مسکونی در روستای دشت‌بال از بخش پادنای علیای شهرستان سمیرم شد، افزود: در شهرستان سمیرم ۴۵ میلی‌متر، ۶۲ میلی‌متر در بخش پادنای علیا و ۱۰۶ میلی‌متر در ایستگاه روستای نقل بارندگی گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه بلافاصله اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری به مناطق تحت‌تأثیر اعزام و بازگشایی محورهای آسیب دیده در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تخلیه آب و امدادرسانی در روستای دشتبال نیز توسط امدادگران جمعیت هلال احمر و تیم‌های مدیریت بحران شهرستان، دهیاری و بخشداری در حال انجام است، تاکنون در این مناطق حادثه جانی گزارش نشده است.

کد خبر 739140

دیگر خبرها

  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • سازش در پرونده قتل در پویش «به حرمت امام علی(ع)»
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول
  • سازش در پرونده قتل پس از ۵ سال در دزفول
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان
  • سازش پرونده قتل با پویش به حرمت امام علی (ع) می بخشم در دزفول
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • ۴۶ درصد از پرونده‌های شورای حل اختلاف استان هرمزگان منجر به مصالحه شده است
  • رانش زمین در روستای «دشتبال» و ریزش ۶ واحد مسکونی/ تاکنون حادثه جانی گزارش نشده است