Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- رئیس هیئت ورزش های ناشنوایان استان البرز با بیان اینکه ۱۲ رشته ورزشی ویژه ناشنوایان در این استان فعال است گفت: از ۲۴ آذر ماه مسابقات کشوری والیبال ناشنوایان در بخش آقایان و بانوان به میزبانی کرج برگزار خواهد شد.

نادر ایزدبین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این مسابقات به مدت ۸ روز در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی شهر کرج برگزار می شود که استان های مختلف در آن حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیت ناشنوایان در رشته های مختلف ورزشی در استان البرز گفت: ۲۰ رشته ورزشی برای ناشنوایان در کشور وجود دارد و استان البرز دارای ۱۲ رشته از آن ها است.

رئیس هیئت ناشنوایان استان البرز ادامه داد: برخی رشته ها در حال حاضر در استان فعالیت ندارند که به طور حتم در صدد تاسیس این رشته ها برای ناشنوایان البرزی خواهیم بود.

ایزدبین به حضور موفق ورزشکاران ناشنوای البرزی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: استان البرز همواره نمایندگان موفقی در رشته های مختلف ناشنوایان داشته است که برخی از آن ها صاحب طلای مسابقات المپیک ناشنوایان شده اند.

وی درباره ظرفیت سالن اختصاصی مجموعه انقلاب کرج برای رشته های مختلف ورزشی ناشنوایان گفت: برخی رشته ها مانند فوتبال و والیبال در این مجموعه فعالیت می کنند این در حالی است که برای فعالیت رشته هایی نظیر کشتی در محیطی دیگر سالن اجاره می شود.

متولی ورزش ناشنوایان در استان البرز تصریح کرد: به  طور حتم در تلاش هستیم تا تمام رشته های ورزشی ناشنوایان استان البرز بتوانند در مجموعه ورزشی انقلاب فعالیت کنند.

ایزدبین درباره آخرین وضعیت رشته های ورزشی ناشنوایان درشهرستان های استان البرز گفت: با تمام شهرستان های استان البرز تعامل خوبی برقرار شده است و از ورزشکاران آن ها در رشته های مختلف استفاده می شود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است