Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم های ملی جودوی ایران از برگزاری رقابت های جودو «مسترز» روسیه که بالاترین سطح رقابت های جودو در جهان را دارد با حضور دو نماینده از کشور خبر داد؛ این برای نخسین بار در تاریخ جودو است که ایران دو نماینده در این رویداد مهم دارد.

 به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدرضا رودکی» مدیر تیم های ملی جودوی ایران گفت: رقابت های مسترز، هر سال با حضور 16 نفر برتر رده بندی هر وزن فدراسیون جهانی برگزار می شود و شرکت کنندگان به صورت رسمی دعوت می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای نخسین بار در تاریخ جودو، ایران دو نماینده در این رویداد مهم دارد، افزود: «محمد محمدی بریمانلو» در وزن منهای 66 و «سعید مولایی» در منهای 81 کیلوگرم، جودوکاران حاضر کشورمان در این رقابت های مهم هستند.
مدیر تیم های ملی جودو با اعلام اینکه رقابت ها طی روزهای 25 و 26 ماه جاری در شهر «سنت پترزبورگ» روسیه برگزار می شود، یادآور شد: پیکارهای مسترز بالاترین سطح رقابت های جودو در دنیا است و بیشترین امتیاز را در راستای کسب سهمیه المپیک دارد.
رودکی گفت: سعید مولایی به دلیل جایگاه عالی (رتبه دوم) در رده بندی جهانی به صورت مستقیم به این رویداد دعوت شد و بریمانلو در رده بیست و سوم وزن منهای 66 کیلوگرم جهان قرار دارد، اما به دلیل اینکه برخی جودوکاران حاضر در جمع 16 نفر برتر رده بندی این وزن به دلیل مصدومیت و دیگر مسائل، توان حضور در پیکارهای مسترز را نداشتند، بریمانلو به روسیه دعوت شد.
وی در خصوص سایر برنامه های آماده سازی جودوکاران ایران، توضیح داد: کمپ فدراسیون جهانی نیز 20 روز دیگر در ازبکستان برپا می شود و در این کمپ تمرینی بزرگ حضور خواهیم داشت.
 مدیر تیم های ملی جودوی ایران خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در خصوص تعداد و نفرات اعزامی به کمپ تصمیم گیری خواهیم کرد و با تلفیقی از ترکیب تیم ملی بزرگسالان و جوانان راهی ازبکستان خواهیم شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی

والیبال ایران در رده های پایه در سطح جهانی یک قهرمانی دیگر به دست آورد. 

طرفداری | تیم ملی والیبال دانش آموزی ایران یک قهرمانی مهم را به دست آورد. 

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، در فینال هم 3 بر 0 آلمان را شکست داد و قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است