Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه «کن» با صدور نامه‌ای به صورت رسمی از لیگ برتر والیبال بانوان کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان از ۱۶ آذر ماه در حالی استارت خورد که حضور تیم کن با کش و قوس های فراوان همراه بود و در نهایت امروز چهارشنبه تیم کن با ارسال نامه ای به طور رسمی از لیگ کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم کن در هفته نخست رقابت ها اعلام کرده بود به دلیل عدم موافقت تیم سالوت برای برگزاری دیدار معوقه از لیگ کناره گیری کردند و پس از آن فریبا صادقی، نایب رئیس بانوان اعلام کرد تیم سالوت با دیدار معوقه موافقت کرده است و برای حفظ تیم کن در تلاش هستیم و این تیم باید مدارک خود را به موقع ارسال کند. اما در نهایت نامه کناره گیری تیم کن از لیگ ارسال شد تا مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان با هفت تیم به کار خود ادامه دهد.

 متن کامل این نامه به قرار زیر است:

به‌نام خدا

سرکار خانم صادقی

سرپرست محترم نایب رئیسی فدراسیون والیبال

با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند پیرو مذاکره تلفنی مورخ ۲۱ آذرماه در خصوص شرکت باشگاه لوازم خانگی کن در لیگ برتر بانوان کشور، به رغم مساعدت فدراسیون والیبال علی‌الخصوص جناب آقای پورحسن سرپرست سازمان لیگ و همچنین پیگیری‌های جنابعالی، به دلیل آماده نبودن شرایط مناسب، امکان حضور این باشگاه در لیگ برتر بانوان در حال حاضر مهیا نیست.

ضمن تشکر از همکاری‌های بی‌شائبه همه عوامل مربوطه، امید است این باشگاه صددرصد خصوصی توفیق همکاری با فدراسیون والیبال را در آینده نه چندان دور داشته باشد.

باتشکر

مدیرعامل باشگاه کن

چگینی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان

یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر شطرنج بانوان با قهرمانی تیم نخبگان گیلان خاتمه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی وردی با 750 میلیون جایزه نقدی از پنج‌شنبه 30 فروردین‌ ماه به مدت 6 روز در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج

 

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران با حضور 8 تیم باشگاه نخبگان، باشگاه شطرنج افلاک، باشگاه پیشگام نوین رایمند شهرضا، باشگاه پیشگام نوین تهران، باشگاه اندیشه نوین ساری، باشگاه فیل خوب اراک، باشگاه ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد و در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان، نایب قهرمانی فیل خوب اراک و سومی پیشگام نوین تهران به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون شطرنج و اعضای تیم‌ها برگزار و جام و مدال و حکم و جوایز این رقابت‌ها به عنوان‌داران اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان