Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:01:17 GMT

محل وقوع سانحه اتوبوس راهیان نور مشکل فنی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۸۹۷۵

محل وقوع سانحه اتوبوس راهیان نور مشکل فنی نداشت

اهواز ـ مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس راهیان نور در مسیری رخ داده که عملیات تعریض آن از یک طرف به اتمام رسیده و به لحاظ فنی مشکلی برای تردد خودروها وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پورسلان بامداد امروز چهارشنبه در حاشیه عیادت از دانش آموزان بستری شده در بیمارستان بقایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده فوت شدگان این حادثه ناگوار تصادف اتوبوس، آرزوی سلامتی برای مصدومان حادثه را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حادثه در مسیر قطعه ای از محور چهار خطه اهواز، سوسنگرد، بستان و چذابه که عملیات تعریض آن از یک طرف به اتمام رسیده و به لحاظ فنی مشکلی برای تردد خودروها نداشتیم، رخ داده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: عرض آسفالت این مسیر۱۷ متر و مناسب بوده؛ خطوط بین مسیر رفت و برگشت کاملا مشخص و از هم جدا هستند.

پورسلان بیان کرد: در ارتباط با علت دقیق تصادف پلیس راهور استان باید اعلام نظر کارشناسی را داشته باشد.

وی عنوان کرد: هر چند در این محور مشکلی از لحاظ فنی نداشتیم ولی باز هم بررسی های کلی را انجام می دهیم تا نقاط حادثه خیز احتمالی را برطرف کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۲ مصدوم در تصادف محور بروجرد - اراک
  • راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان در تصادف باکامیون جان باخت
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس