Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان گفت: برنامه‌های تحلیلی و کارشناسی برخوردهای مناسب با ناهنجاری‌های اجتماعی در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید عباس دانایی صبح امروز در جلسه کمیسیون امنیت اجتماعی استان سمنان با اشاره به معضل حضور دست‌فروشان در معابر شهری و بازارهای سمنان اظهار داشت: ساماندهی دست‌فروشان نیازمند عزم و اراده جدی و همه‌جانبه مردم و مسئولان است و باید در این راستا نسبت به تدوین برنامه‌ای دقیق و عملیاتی برنامه‌ریزی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم عدم استفاده از برخوردها افزود: دستگاه‌های مرتبط با سامان‌دهی دست‌فروشان باید به دنبال بهبود شرایط شهری در چارچوب قوانین باشند.

فرماندار سمنان با اشاره به نقش ویژه‌برنامه‌های صداوسیما در راستای سامان‌دهی معضلات اجتماعی بیان کرد: صداوسیما به‌عنوان محوری‌ترین و مردمی‌ترین نهاد موظف است برنامه‌هایی با محتوای ناهنجاری‌های اجتماعی تولید کند.

وی ابراز داشت: این برنامه‌ها باید با محوریت تحلیلی و کارشناسی برخوردهای مناسب با این ناهنجاری‌ها برگزار شود.

دانایی تصریح کرد: حضور مردم و دریافت نظرات آن‌ها در خصوص این ناهنجاری‌ها کمک شایانی به اجرای برنامه‌های بعدی برای مقابله با ناهنجاری‌ها می‌کند.

وی بابیان اینکه امروزه معضلات اجتماعی بسیاری از اقشار مختلف مردمی را درگیر کرده است اذعان کرد: اعتیاد، فقر، عدم اشتغال ثابت، بدحجابی، گران‌فروشی و غیره ازجمله معضلاتی است که باید بافرهنگ سازی نسبت به رفع آنان اقدام کنیم.

فرماندار سمنان با تأکید بر اینکه مردم در جامعه نیازمند امنیت هستند اضافه کرد: این مهم یکی از اولویت‌های اصلی برای جلب اعتماد مردم نسبت به عملکرد دولت است و باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود