Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تاکنون بیش از یک هزار تن اقلام ضروری به زلزله زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

حسن محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به زلزله کرمانشاه و ارسال کمک های مردمی استان به زلزله زدگان افزود: تاکنون یک هزار و 200 تن انواع اقلام ضروری طی 3 کاروان و در قالب 200 کامیون و تریلی از استان به مناطق زلزه زدگان کرمانشاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ارزش کالاهای ارسالی از استان به مناطق زلزله زده 200 میلیارد ریال برآورد شده است.

محمودی اصل ادامه داد: برخی از اقلام دیگر بسته بندی شده و چنانچه هلال احمر کرمانشاه اعلام نیاز کند بلافاصله ارسال می شوند.

محمودی اصل به اقلام ارسالی از آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: پتو، البسه، مواد خوراکی و بهداشتی جزئی از اقلام ارسالی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از اعزام 26 تیم امدادی از هلال احمر آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده تاکنون خبرداد و یادآور شد: 2 تیم حمایت روانی، 2 تیم درمانی _ استراتژیکی و تیم هوایی نیز از زمان زلزله کرمانشاه اعزام شده اند.

وی با اشاره به کمک های موسسه خیریه امید کشور ترکیه به زلزله زدگان کرمانشاه تصریح کرد: کمک های مردمی کشور ترکیه در قالب 22 تن  و 350 کیلوگرم اقلام غذایی با حضور نماینده موسسه خیریه امید ترکیه از مرز سرو تحویل هلال احمر استان شد و این محموله به کرمانشاه اعزام می شود.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده