Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته شانزدهم لیگ و ماقبل پایانی دور رفت لیگ اردیویسه هلند سه‌شنبه شب با انجام دو مسابقه آغاز شد که در یکی از آنها تیم آلکمار در حضور ثابت علیرضا جهانبخش از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه آیسل‌دلتا مهمان زوله رده چهارمی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، آلکمار که در یک دیدار جام حذفی و هشت مسابقه اخیر لیگ اردیویسه تنها یک تساوی داشتند و در سایر بازی‌ها به پیروزی رسیده بودند، در تقابل با زوله در دقیقه ۳۲ دروازه‌‌شان را توسط ترل اوندان باز شده دیدند اما کمتر از دو دقیقه پس از این گل، ارسال تئون کوپماینز از روی کرنر را علیرضا جهانبخش با ضربه سر دقیق خود از تیرک اول تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش دو تیم تا پایان مسابقه حاصلی در پی نداشت و زوله که می‌توانست در دقیقه ۸۸ گل برتری را بزند، یک پنالتی از دست داد تا روند شکست‌ناپذیری یاران جهانبخش به ۱۰ بازی برسد و آلکمار با ۳۵ امتیاز همچنان جایگاه دوم جدول لیگ اردیویسه هلند را حفظ کند.جهانبخش که در دیدار شنبه گذشته مقابل هراکلس یک گل زد و روی یک گل تاثیر گذاشت، در حضور کاملش برابر زوله هم موفق شد برای دومین هفته متوالی گلزنی کند تا تعداد گل‌های او همانند تعداد پاس گل‌هایش در این فصل در عدد ۶ مساوی شود.

درخشش این ستاره ایرانی و گلزنی او مقابل زوله موجب شد مجموع تعداد گل‌ها و پاس گل‌های او در سال جاری، ۲۲ تایی شود تا از این حیث حالا بالاتر از زیاد حکیم مراکشی، ارزشمندترین بازیکن لیگ اردیویسه هلند در سال ۲۰۱۷ باشد و به افتخار مهم دیگری برسد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و آ اس رم ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه «دیه‌گو آرماندو مارادونا» شهر ناپل پیگیری شد که با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.

پائولو دیبالا (۵۹ - پنالتی) و تامی آبراهام برای رم و همچنین ماتیاس اولیویرا (۶۵) و اوسیمن (۸۵ - پنالتی) برای ناپولی گلزنی کردند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران تا دقیقه ۶۹ برای رم بازی کرد که روی گل اول تیمش هم تأثیرگذار بود. مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند. تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

ناپولی و رم با این تساوی به ترتیب ۵۰ و ۵۹ امتیازی شدند. با این نتیجه شاگردان دروسی در جالوروسی همچنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل اینده اروپا هستند تا شاید بتوانند جایگاه پنجم خود را در جدول بهبود بخشند.

کد خبر 6091488

دیگر خبرها

  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!