Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:46:21 GMT

ورزشکاران بوچیای ایران فینالیست نشدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۹۴۷۶

ورزشکاران بوچیای ایران فینالیست نشدند

دو نماینده بوچیای ایران از صعود به فینال بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات بازماندند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا از امارات، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بوچیا و در کلاس BC۴ محمدرضا رجبی پنج بر یک نتیجه رو به نماینده هنگ کنگ واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

همچنین علیرضا صفری در همین کلاس شش بر صفر مغلوب ورزشکار ژاپن شد و فینالیست نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو بازیکن کشورمان از ساعت  ۱۳:۳۰ به وقت دبی باید برای کسب عنوان سوم و چهارم با یکدیگر رقابت می‌کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی المپیک از یکم تیر ماه آغاز خواهد شد و تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور هر چه پرقدرت‌تر در این رقابت‌ها از هشتم اردیبهشت ماه در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال تمرینات خود را آغاز کردند.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال همراه با غلامرضا بحریه سرپرست کمیته ساحلی صبح امروز (دوشنبه دهم اردیبهشت ماه) از تمرینات تیم‌های ملی والیبال ساحلی بازدید کرد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: حمایتی همه جانبه از والیبال ساحلی خواهیم داشت و این حوزه باید از زیر سایه والیبال سالنی خارج شود و به راه خود به صورت مستقل ادامه دهد.

وی ادامه داد: پاداش صعود به المپیک برای ملی‌پوشان ساحلی مانند والیبال سالنی در نظر گرفته شده و فرقی میان سالنی و ساحلی در پرداخت پاداش المپیک نیست. پاداش قهرمانی در تور فیلیپین و نائب قهرمانی در رقابت‌های تایلند هم طی هفته آینده به تیم ملی ساحلی پرداخت خواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال همچنین قول داد که راه شرکت تیم‌های ملی والیبال ساحلی به مسابقات برون مرزی را هموار خواهد کرد و گفت: فدراسیون والیبال به دنبال میزبانی رویدادهای بین‌المللی ساحلی رده‌های سنی در کشور است.

عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، بهمن سالمی، سینا شوکتی و مهدی محفوظی 6 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران هستند.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری به عنوان مربی و غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که از هشتم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

ملی‌پوشان ساحلی با پایان این اردو راهی تور ملی والیبال ساحلی گلستان خواهند شد و 29 خرداد ماه عازم مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک خواهند شد.

کد خبر 6092334 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد