Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه جنوب نوار غزه را بمباران کردند که در پی ان شماری زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزهای اخیر خود یک ساختمان نظامی متعلق به حماس را در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

بنا به گزارش رسانه‌های فلسطینی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد روز چهارشنبه یک پاسگاه پلیس دریایی در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که در پی آن شماری زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه «فلسطین الان» گزارش داد که در این حمله سه نفر مجروح شدند که به سرعت به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده این حمله در پاسخ به شلیک موشک به شهر عسقلان صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست

درپی اظهارات جنگ طلبانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تاکید وی بر حمله قریب‌الوقوع به «رفح»، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس پیامی را برای خانواده‌های اسرای صهیونیست ارسال کرد.

به گزارش مشرق، گردان‌های عزالدین القسام امروز (سه شنبه) در پیامی کوتاه خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه، تاکید کرد: به دلیل منافع نتانیاهو فرزندان شما همچنان در اسارت هستند.

شاخه نظامی حماس همچنین در پیامی هشدار آمیز به صهیونیست‌ها به زبان های عربی و عبری خاطرنشان کرد: زمان درحال تمام شدن است و کابینه شما دروغ می‌گوید.

این پیام پس از آن ارسال شد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی در جریان دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست از آغاز حمله زمینی به «رفح» در جنوب نوار غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نگران کشته شدن فرزندان خود در صورت حمله ارتش رژیم اشغالگر به رفح هستند.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده‌اند.

پس از گذشت ۲۰۷ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۷ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • پیام «القسام» به خانواده‌های اسرای صهیونیست
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان