Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:«تقویم تاریخ دفاع مقدس، جلد چهل و هشتم، حوادث مرداد ۱۳۶۳»با عنوان (دروغ بزرگ) به قلم«فرهاد بهروزی» را مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ کرده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از مرکز اسناد انقلاب اسلامی، دروغ‌گوی بعثی علی‌رغم هجوم آشكارش به مرزهای میهن اسلامی و اشغال چندین كیلومتر از خاك مقدس این سرزمین، با وقاحت تمام ایران را متجاوز می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت روزها و هفته‌ها از آغاز جنگ و آنگاه كه مردان مؤمن و مدافع میهن اسلامی او و قشون شومش را متوقف ساختند و به عقب راندند، هنوز بر دروغش اصرار می‌ورزد و در سخنان و اطلاعیه‌ها و... ایران را متجاوز می‌خواند و پشتیبانان او علی‌رغم همه‌ی براهین موجود در معرفی متجاوز، از بیان آن خودداری می‌كنند.

گردانندگان این صحنه انواع بمب‌ها، راكت‌های شیمیایی و .... را در نهان و آشكار به او عرضه می‌كنند و با این همه خود را بی‌طرف و حامی صلح معرفی می‌نمایند. دروغِ بی‌طرفی آنان كه می‌خواستند با ظاهری آراسته درون پلیدشان را از انظار جهانی مخفی دارند، كم‌كم رنگ باخته و آنان با گفتارشان خود را رسوا می‌كنند.

«تقویم تاریخ دفاع مقدس، جلد چهل و هشتم، حوادث مرداد 1363»با عنوان (دروغ بزرگ) به قلم «فرهاد بهروزی »را مرکز اسناد انقلاب اسلامی چاپ کرده است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است.

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم شمسی برابر است با:

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

پنج شنبه – ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم قمری برابر است با:

فروش ویژه فنس دور باغی

۱۴۴۵/۱۱/۰۷

الخمیس‬ – ۰۷ ذوالقعده ۱۴۴۵

تاریخ دقیق روز جهانی پسر در تقویم میلادی برابر است با:

۲۰۲۴-۰۵-۱۶

Thursday – ۲۰۲۴ May ۱۶

از سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۶ می‌به عنوان روز جهانی پسر نامگذاری شد، شعار و هدف این روز تمرکز بر شادی و سلامتی پسران در خانواده و جامعه است. همچنین روزی برای تشویق خانواده‌ها به بیشتر وقت گذراندن با فرزند یا نوه پسر است تا از مشارکت در انجام کار‌هایی که دوست دارند لذت ببرند و خاطره سازی کنند.

tags # تقویم سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دزفول، دارای خاستگاه فرهنگی و تمدنی عمیق
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟