Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@20:00:29 GMT

◄ تاخیر 45 درصدی پروازهای مهرآباد در آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۲۹۹۶۶

◄ تاخیر 45 درصدی پروازهای مهرآباد در آبان ماه

تین‌نیوز | 

بر اساس آخرین آماری که سازمان هواپیمایی کشوری از عملکرد خطوط هوایی کشور در پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در آبان ماه  سال جاری منتشر کرده است؛ 7 هزار و 541 پرواز توسط 15 شرکت هواپیمایی در آبان ماه سال جاری صورت گرفته است که 45 درصد پروازها با تاخیر انجام گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در آبان ماه شرکت هواپیمایی آسمان با 973، ایران‌ایر با 752، ماهان با 725، آتا با 619، زاگرس با 562 بیشترین تعداد پروازها را به خود اختصاص دادند و قشم‌ایر، کاسپین، کیش‌ایر ، تابان و ایرتور در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شرکت هواپیمایی ماهان با 68 درصد، آسمان49 درصد، ایران‌ایر، 50 درصد، آتا با 55درصد، زاگرس با 57 درصد نسبت به تعداد پروازها کمترین تاخیر را در میان سایر ایرلاین‌ها به خود اختصاص داده‌اند اما آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد تنها 55 درصد پروازها به موقع انجام گرفته است.

بیشترین تعداد پروازهای تاخیردار در آبان ماه سال 96  توسط شرکت هواپیمایی آسمان، ایران‌ایر، آتا، زاگرس و ماهان صورت گرفته است.

لازم به تاکید است که این آمار شامل تمام عوامل منشاء تاخیر از جمله، تاخیرات جوی، عملیاتی، فنی و ...است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۲۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • ۹۰ هزار ایرانی در مراسم حج امسال شرکت خواهند کرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی