Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:35:34 GMT

عکس های جدید سحر دولتشاهی در جشنواره دوبی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۰۷۷

عکس های جدید سحر دولتشاهی در جشنواره دوبی

ساعت 24-رای های نهایی در جشنواره بین المللی فیلم دوبی داده شد و امروز اختتامیه این جشنواره است.

سحر دولتشاهی به دعوت مسعود امرالله العلی، دبیر هنری جشنواره بین‌المللی فیلم دبی برای داوری در این جشنواره حضور پیدا کرد. چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دبی تا 13 دسامبر (چهارشنبه 22 آذر) برپاست.

سحر دولتشاهی در جشنواره فیلم دوبی


اعضای هیات داوران جشنواره فیلم دوبی:

سحر دولتشاهی, دومینیک کابرا, احمد عبدالله, رید اندونی, مارتینا جدک, مهدی بارسوی, احد کامل, گیلز مارچاند, هانی الشایبانی, فرید رمادان, مهدی احمدعلی

هیات داوران جشنواره دوبی

در این دوره از جشنواره علاوه بر داوری سحر دولتشاهی، سه فیلم “آذر” به کارگردانی محمد حمزه‌ای، “بدون تاریخ، بدون امضاء” ساخته وحید جلیلوند و “”لِرد” از محمد رسول‌اُف در بخش “سینمای جهان” این رویداد سینمایی به روی پرده می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سحر دولتشاهی، بازیگر سینما با انتشار عکسی از هیئت داوران جشنواره فیلم دبی در اینستاگرام نوشت:
«خب رای‌ها اعلام شد و فردا اختتامیه است.»

سحر دولتشاهی در جشنواره دوبی

سیمرغ

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود

صاحبعلی اصغری امروز در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون گفت: جشنواره بین المللی کوچ عشایر می‌تواند نقطه عطفی در ثبت و ضبط آداب و رسوم و فرهنگ عشایر کشور باشد ضمن اینکه این فرصتی است تا مردم در یک مکان جمع شده از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی لذت ببرند.

فرماندار بیله‌سوار مغان افزود: پارسال نخستین جشنواره‌ بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون با حضور دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو و سفیرانی از کشورهای مختلف جهان برگزار و استقبال بی‌نظیری از آن شد و امسال نیز تصمیم بر این است این جشنواره پررنگ‌تر و پررونق‌تر برگزار شود.

به گفته او، امسال میهمانانی از بیش از ۱۰ استان کشور در بخش عشایری دعوت شده‌اند و میهمانانی از خارج از کشور نیز در این جشنواره حضور خواهند داشت.

اصغری برپایی غرفه‌هایی برای عرضه صنایع دستی و نمایش فرهنگ و آداب و رسوم و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری استان‌های مختلف کشور ، برگزاری مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ، معرفی بهترین محصولات لبنی ، بهترین شتر دوکوهانه ، برنامه پخت انواع آش‌های محلی ، شوی اسب ، موسیقی محلی ، انتخاب قوچ برتر مغانه ، آلاچیق محلی و لباس سنتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این جشنواره ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار مغان گفت: تمهیدات لازم ترافیکی و امنیتی و تعیین محل استقرار میهمانان انجام شده و تلاش می‌شود این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • هنر نمایشی ابزار‌ی برای انتقال موضوعات و مفاهیم به جامعه
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • شاهد یک رویداد بین‌المللی قابل‌توجهی خواهیم بود