Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-علی فتح‌الله‌زاده می‌گوید با علی دایی برای هدایت آبی‌پوشان تهرانی به توافق رسیده بود.

علی قتح الله زاده یکی از مدیران استقلال در سال های اخیر است که همواره حضورش در راس این باشگاه با حواشی زیادی همراه بود. او در کوران بردهای پرسپولیس برابر استقلال در دهه 70، مهدی هاشمی نسب را که اختلافی با سرخ ها داشت را آبی پوش کرد و یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات تاریخ بین دو باشگاه را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه با خبرآنلاین خاطره جالبی تعریف کرد. او مدعی شده که علی دایی برای هدایت استقلال به توافق رسیده بود. فتح الله زاده گفت:« من حتی با آقای دایی هم توافق کرده بودم که به استقلال بیاید. البته به عنوان مربی درسالی که در پرسپولیس با ایشان خوب رفتار نمی کردند. اما بعد چون فضا برای دایی خوب شد من دیگر پیگیری نکردم. البته خودش هم تعصب به پرسپولیس داشت. اما من اگر پیگیری های بیشتری می کردم قطعا این اتفاق می افتاد. به دلیل اینکه خیلی بهش کم لطفی شده بود.»

خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد