Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در رده هفتم بهترین مربیان ملی جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار گرفت.

به گزارش وب سایت نود، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) اسامی برترین مربیان جهان در رده ملی را در سال 2017 اعلام کرد و یواخیم لو با کسب 299 امتیاز عنوان بهترین مربی سال را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلوس کی‌روش که ایران را برای دومین دوره متوالی به مرحله پایانی جام جهانی رسانده، با 26 امتیاز در رده هفتم قرار گرفته است.

تیته سرمربی برزیل با 125 امتیاز، خولن لوپتگی سرمربی اسپانیا با 62 امتیاز و فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال با 50 امتیاز نیز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم هستند. همچین دیدیه دشان سرمربی فرانسه و روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک به طور مشترک با 28 امتیاز در رده‌ پنجم هستند.

سال گذشته فرناندو سانتوس که موفق شده بود تیم ملی پرتغال را به قهرمانی یورو 2016 برساند، به این عنوان دست یافته بود.

در بخش برترین مربیان باشگاهی جهان هم زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید با کسب 326 امتیاز به عنوان بهترین مربی سال معرفی شد و بالاتر از آلگری سرمربی یوونتوس و کونته سرمربی چلسی ایستاد.

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال