Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > مجلس - نماینده اصلاح طلب مجلس در نطق خود به انتقاد از بست‌نشینی احمدی‌ن‍ژاد پرداخت و در عین حالی که سعه صدر مسئولان قضایی در قبال آنها را به فال نیک می‎گرفت، با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای رئیس دولت اصلاحات گفت: رییس جمهور دیگری هم داریم که با رفتار و منشی متفاوت از احمدی نژاد از معاشرت با دوستان خود محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاين، فرج‌الله رجبي نماينده شيراز در نطق امروز خود به انتقاد از رفتارهاي اخير احمدي‌نژاد پرداخت و گفت: برخی حال فعلی او -احمدي نژاد- را متفاوت از قبل می دانند، اما او همیشه اینگونه بوده است. او چالش‌های بزرگ ملی آفریده و اکنون از نظام و انقلاب طلبکار است و بست نشيني مي‌كند.

او ادامه داد: بست نشینی در حرم عبدالعظیم معنی تاریخی دارد. او و دوستانش همچنان به مصاحبه علیه مسئولان نظام مشغول هستند. سعه صدر نظام و قوه قضاییه در قبال آنان را به فال نیک می گیریم اما چه خوب بود که این سعه صدر درباره همه رعایت می شد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس، با اشاره به محدوديت‌هاي ايجاد شده براي رئيس دولت اصلاحات بی آنکه نامی از سیدمحمد خاتمی ببرد، گفت: رییس جمهور دیگری با رفتار و منشی متفاوت از احمدی نژاد از حضور در مجالس و معاشرت با دوستان خود محروم می شود! برخي گله مند هستند که چرا برخی نمایندگان با او - رئيس دولت اصلاحات- دیدار مي كنند، حال آنکه در آن جلسه او صرفا درباره تبعیت از رهبری سخن گفته باشد.

ادامه دارد...

27217

کلید واژه‌ها : مجلس دهم - دولت اصلاحات (سید محمد خاتمی) - محمود احمدی‌ نژاد -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم ختم مرحوم پرویز داوودی سیاست‌مدار و اقتصاددان، معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک در دولت دهم، شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسجد نور برگزار شد. در این مراسم چهره‌های شاخص سیاسی مانند علی لاریجانی، حسین دهقان، غلامعلی حدادعادل، محسن رضایی، احمد توکلی، سیدرضا فاطمی امین، صادق محصولی و کاظم صدیقی حضور داشتند.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم غیبت محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور دولت های نهم و دهم در این مراسم است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897578

دیگر خبرها

  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده اش /‌۱۸ نکته جالب درباره پرویز داوودی
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • در غیاب احمدی‌نژاد
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • تصاویری از حضور کاظم صدیقی در مجلس ترحیم معاون احمدی‌نژاد
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • افشاگری علیرضابیگی درباره علت بازگشت گشت ارشاد /احمدی نژاد مخالف بود، احمدی مقدم اصرار می کرد /پای رئیسی در میان است؟
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین