Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@08:59:52 GMT

کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدر گل در تنکابن

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۷۴۸

کشف ۴ کیلوگرم ماده مخدر گل در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر از نوع "گل" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن24، سرهنگ رامین شمس طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع مواد مخدری کمیاب از نوع "گل" توسط یکی از سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی موفق به کشف ۴ کیلو مواد مخدر از نوع "گل" شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه در پس شادی‌های کاذبی که تحت تأثیر مصرف دارو‌های روانگردان و مواد مخدر به دست می‌آید، دنیایی از غم و اندوه نهفته است گفت: خانواده‌ها ضمن مراقبت صحیح از فرزندان و جوانان خود آنان را قبل از مواجه شدن با شرایط بحرانی نسبت به مضرات و عواقب ویرانگر مواد مخدر آگاه سازند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان