Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تحولات میدانی فلسطین و ادامه واکنش های کشورهای مختلف به تصمیم ترامپ مبنی بر معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و مخالفت قاطع شورای امنیت با این تصمیم، مصاحبه آنتونیوگوترس دبیرکل سازمان ملل متحد با شبکه خبری سی ان ان درخصوص چرایی تداوم جنگ یمن و شکست سازمان ملل در متوقف کردن تجاوز سعودی به این کشور، مهمترین محورهای برنامه این هفته 24 آذر گزارش هفتگی را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش هفتگی به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که جمعه ها حوالی ساعت 12:15 با اجرای رضا ابراهیمی از این شبکه روی آنتن می رود.

501

انگلیس گزارش هفتگی لندن ترامپ بیت المقدس شبکه یک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان

دیدار پرتنشی که روز چهارشنبه میان «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «آنالنا بربوک» وزیر خارجه آلمان در جریان سفرش به تل‌آویو صورت گرفت، به دلیل اتهامات بربوک علیه نتانیاهو درباره گرسنه نگه داشتن غزه، به دعوا و جر و بحث میان دو طرف انجامید.

به گزارش ایسنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه از جزئیات این مذاکرات که خواستند نامشان فاش نشود گفت نتانیاهو بر سر وزیر خارجه آلمان فریاد زد و بربوک هم کاملا اظهارات و تصاویری را که نتانیاهو به او نشان می‌داد، رد کرد.

این شبکه گفت بربوک به شدت از نتانیاهو و «ران درمر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و این دیدار پرتنش تا حد بگو مگوی شدید و فریاد نتانیاهو درباره اوضاع غزه رسید.

بربوک به نتانیاهو گفت: شما غزه را به سمت قحطی می‌برید و وضعیت گرسنگی در غزه فاجعه‌بار است. من می‌توانم تصاویر کودکان گرسنه را در تلفن همراهم به شما نشان دهم.

در این هنگام، نتانیاهو در پاسخ به او گفت: پس بیا تلفنت را بیرون بیاور و ما را از آن مطلع کن!

نتانیاهو مدعی شد: هیچ وضعیت گرسنگی در نوار غزه وجود ندارد! ما این را مدت‌هاست دنبال می‌کنیم. بیا و تصاویر بازار‌های غزه و سواحل غزه را مشاهده کن. هیچ گرسنگی در آنجا وجود ندارد!

بربوک هم در پاسخ افزود: توصیه می‌کنم دیگر از این تصاویر نشان ندهید، زیرا بیانگر اوضاع واقعی غزه نیست. در غزه گرسنگی وجود دارد.

سپس نتانیاهو با صدای بلند در پاسخ او ادعا کرد: این حقیقت است. این دروغ نیست همانطور که نازی‌ها انجام دادند. ما مانند نازی‌هایی نیستیم که تصاویر ساختگی را برای واقعیت مجازی به وجود آوردند!

این شبکه ادامه داد: بربوک مجددا از نتانیاهو پرسید تو می‌خواهی بگویی که پزشکان حاضر ما در میدان در غزه حقیقت را نمی‌گویند؟ می‌خواهی که بگویی رسانه‌های جهانی دروغ می‌گویند؟

بربوک از اسرائیل خواست تا اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه بیشتری به غزه را بدهد.

همزمان سایت بلومبرگ گزارش کرد، وزیر خارجه آلمان از افشای محتوای دیدار با نتانیاهو خشمگین شده است و این اتفاق موجب تنش در روابط دو طرف خواهد شد.

بلومبرگ همچنین نوشت، سفیر برلین در اراضی اشغالی بعد از انتشار گزارش‌ها درباره اختلاف میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان، شکایتی را به دفتر نتانیاهو ارائه کرده است.

اظهارات وزیر خارجه آلمان درحالی مطرح می‌شود که رویکرد آلمان‌ها این روز‌ها رنگ و بوی مشارکت در نسل‌کشی غزه را گرفته است، در حالی که برلین همواره ادعای حقوق بشر سرداده و با این ادعا به دخالت در امور کشور‌ها پرداخته است.

از ابتدای جنگ غزه آمریکا و کشور‌های غربی با حمایت از رژیم صهیونیستی مانع توقف جنگ غزه و موجب تداوم کشتار و نسل‌کشی هزاران فلسطینی شدند.

دیگر خبرها

  • جزئیات دعوای نتانیاهو با وزیرخارجه آلمان
  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • بررسی تحولات منطقه در گفت‌وگوی امیرعبداللهیان و فیدان
  • بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • وزیر خارجه انگلیس: اسرائیل تصمیم گرفته به حمله ایران پاسخ بدهد
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • وزیر خارجه انگلیس: اسراییل تصمیم به اقدام علیه ایران گرفته