Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فعال پیشین جهاد دانشگاهی و فعال فرهنگی دانشگاه خوارزمی که به دلیل ابتلا به سرطان مدتی در بیمارستان بستری بود، شامگاه سه‌شنبه ۲۱ آذر به لقاء الله پیوست.

‌‌به گزارش ‌ایسنا‌، امیر سعادت روشن از چهره‌های خوش‌فکر و خلاق حوزه فرهنگی چند سالی در جهاد دانشگاهی واحد خوارزمی به عنوان مدیر اداره فعالیت‌های ادبی، هنری و دینی و همچنین مدیر اداره روابط عمومی ایفای نقش کرد و فعالیت‌های درخشان و موثری از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه مسیر کاری خود از سال ۱۳۸۷ در معاونت فرهنگی دانشگاه خوارزمی به همکاری پرداخت که نقش محوری و کلیدی او در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه فراموش‌شدنی نیست.

شادروان سعادت روشن در دوره‌ی دانشجویی نیز از دانشجویان فعال و پر جنب و جوش دانشگاه خوارزمی بود و انتشار نشریه دانشجویی قاصدک و فعالیت در برنامه‌های ادبی از جمله فعالیت‌های دانشجویی او بود.

مراسم تشییع پیکر آن مرحوم امروز چهارشنبه 22آذر در دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
‌ایسنا‌، ضایعه‌ی دردناک درگذشت این همکار جوان، فعال و کوشا را به جامعه دانشگاهی و بازماندگان محترم وی تسلیت می‌گوید.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار نوروزی با کارکنان مجموعه جهاد کشاورزی استان کردستان، ضمن تبریک سال نو و خیرمقدم، اظهار داشت: حوزه جهاد کشاورزی با وجود تنش‌ها و مراجعات بسیار، خوشبختانه سازمان موفقی است و این مهم نشأت گرفته از مدیریت و تلاش کارکنان این مجموعه است.

وی بر ضرورت نظارت بر بازار تأکید کرد و گفت: در حال حاضر آرامشی  بر بازار حاکم است و امیدواریم شاهد کمترین نوسانات در قیمت‌ها باشیم چرا که سال مهمی پیش‌رو داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: امسال سال آخر فعالیت دولت سیزدهم به شمار می‌آید و در سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم، بنابراین از دولتمردان و دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود در سال جاری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به‌کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورها گرفتاری‌هایی دارند و کشور ما نیز قطعاً در برخی حوزه‌ها مشکلاتی دارد، اما باید فعال کردن کارگاه‌های راکد مورد توجه قرار گیرد تا اشتغال موجود حفظ و بر امیدآفرینی در جامعه افزوده شود.

پورذهبی ابراز داشت: امیدواریم سال خوبی پیش‌رو داشته باشیم و مجموعه جهاد کشاورزی استان به موفقیت‌های روزافزون دست یابد.

انتهای پیام/4861/

دیگر خبرها

  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • انتقاد یک فعال رسانه‌ای اصولگرا به زاکانی/ ۶ مسجد و حسینیه در اطراف پارک قیطریه/ شهرداری با بسیج دانشجویی+ نقشه منطقه
  • چگونه دانشگاه‌ها زندگی افراد مسن را بهبود می‌بخشند؟
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • کارگاه‌های راکد در کردستان فعال شود
  • فعالیت سامانه تلفنی ۳۱۳۶ در همدان