Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@18:35:40 GMT

آشنایی با هفت کتاب از خطه‌ی گلستان + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۰۹۲۳

آشنایی با هفت کتاب از خطه‌ی گلستان + عکس

به تازگی هفت عنوان کتاب از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان منتشر شده که نگاهی گذرا به این کتاب ها خواهیم داشت.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - به تازگی هفت عنوان کتاب از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان منتشر شده که نگاهی گذرا به این کتاب ها خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب ردپا را حسین یاقوتی بر اساس خاطرات حمید نظری نوشته است. این کتاب در 20 فصل و عکس هایی که ضمیمه شده، زندگی رزمنده حمید نظری را که معاون عملیات لشگر 25 کربلا را بر عهده داشته، مورد بررسی قرار داده و خاطراتی را از زبان او در خود جای داده است. ردپا در 240 صفحه، 15000 تومان قیمت دارد.

کتاب جوانی ام برای ابوموسی را نیز حسین یاقوتی از نویسندگان پرکار خطه ی گلستان نوشته است. این کتاب نیز حاوی خاطرات ناخدایکم غلامرضا میراحمدی است. این کتاب که در سه فصل و هر فصل با تعدادی زیرفصل تدوین شده، حاوی تجربیات ارزشمندی از یک کادر فعال نیروی دریایی است که به صورت پلکانی و به مرور، پله های ترقی را طی کرده است. این کتاب با قیمت 15500 تومان عرضه شده و 168 صفحه دارد.

کتاب بی قرار را نیز حسین یاقوتی نوشته و در آن می شود خاطرات سرهنگ پاسدار غلامعلی صالحی، فرمانده یگان پدافند هوایی و فرمانده تیپ ادوات لشگر 25 کربلا را خواند. این کتاب که 15 فصل دارد و عکس ها و اسنادی به آن ضمیمه شده است، 212 صفحه داشته و 15500 تومان قیمت دارد.

کتاب سه هزار شیشلیک را سیده فاطمه حسینی کوهستانی نوشته و در آن می شود خاطرات حاج محمد قاسم آبادی، آشپز لشگر ویژه 25 کربلا را خواند و از آن لذت برد. این کتاب که متاسفانه فاقد فصلبندی و فهرست است در 200 صفحه به همراه عکس های رنگی چاپ شده و 15500 تومان قیمت دارد.

کتاب راه شب حاوی خاطرات آزاده بلوچ، اللهیار نهتانی است که آن را هادی خرمالی نوشته است. اللهیار نهتانی که کارمند آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر است، خاطرات خود در 87 صفحه روایت کرده و فقط 2 فریم عکس تک رنگ در انتهای کتاب برای معرفی او درج شده است. این کتاب 6500 تومان قیمت دارد و در 1000 نسخه منتشر شده است.

کتاب از کلیسا تا شهادت، جزوه ای پالتویی است که خاطرات شهید ادموند بالیانس خانقاه را در خود جای داده و عباسعلی آغویی آن را نگاشته است. این کتاب 60 صفحه ای که تعدادی تصویر رنگی نیز به آن الصاق شده است، فقط 3500 تومان قیمت دارد.

کتاب امیرآسمان را زهرا اسماعیلی بر اساس خاطرات سرلشگر خلبان شهید امیر مرادقلی نگاشته است. در هرصفحه این کتاب، یک خاطره کوتاه نوشته شده و در انتها نیز تصاویری به صورت رنگی چاپ شده است. این کتاب 120 صفحه نیز 6500 تومان قیمت خورده است.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا علوی‌تبار، تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سردبیری روزنامه "صبح امروز" در دهه۷۰، در توضیحی برای "راهبرد" به شرح زیر نوشت:

در خاطرات نقل شده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۸۰/۱/۲۸ به نکته‌ای در مورد من (علیرضا علوی‌تبار) اشاره شده است. برای افزایش دقت و رفع سوءتفاهم توضیحی در مورد آن عرض می‌کنم.

در بازرسی نیروهای امنیتی از دفتر یکی از روزنامه‌ها خلاصه مکتوبی از کتاب هانتینگتون در مورد موج سوم گذار به دموکراسی و راه‌های مختلف آن که توسط من تهیه شده بود، به دست آنها افتاده بود.

آقای مرتضوی (قاضی! مشهور) آن را به‌عنوان سند یک برنامه براندازی مبنایی برای برخورد قرار داده بود. من که از طریق زنده‌یاد غلامعلی ریاحی (وکیلم) از این جریان مطلع شدم، بلافاصله با محبت و همیاری دوستان گرداننده نشریه "عصر ما" به چاپ کامل آن همراه با توضیح اقدام کردم.

مرتضوی پس از مواجهه با چاپ آن، زنده‌یاد ریاحی را به دفتر خود خوانده بود. قدری بد و بیراه نثار من و زنده‌یاد ریاحی کرده و پرونده مختومه شد.

در جریان این اتفاق، من نه بازجویی شدم و نه گفت‌وگویی در مورد براندازی و لیبرال‌ها با من شد. متن خاطرات آقای رفسنجانی در این مورد مبهم و غیردقیق است.

گفتنی است در خاطرات ۲۸بهمن ۱۳۸۰ هاشمی‌رفسنجانی آمده: آقای [سیدابراهیم] رییسی، رییس سازمان بازرسی ‌کل‌ کشور آمد.گفت، سندی از آقای [علیرضا] علوی‌تبار، [سردبیر روزنامه صبح امروز] گرفته‌اند و اعترافات از ادله قصد براندازی لیبرال‌هاست و از ضعف آقای [علی] مبشری، [رییس دادگاه انقلاب تهران]، در اطلاع‌رسانی گفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896234

دیگر خبرها

  • انتشار شماره پنجم سمرقند با ویژه‌نامه تاریخ و فرهنگ «بخارا»
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند