Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی نخستین دوره مسابقات دومینو کانون مهر در دانشگاه های زنجان در سالن همایش های بین المللی مهرانه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،پس از تشریح قوانین، چارچوب ها و شرایط مسابقه از سوی فاضل پوکاله، داور نخستین دوره از مسابقات دومینوی کانون مهر (مهرانه) دانشگاه های زنجان مراسم قرعه کشی عصر سه شنبه 21 آذر 96  رسما کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه A به ترتیب تیم های دومینو ساینر، شکاج تر، کلنل، دومیتاب، مهرمینو، حامی، اجتماع وکلا، گلابی، مهربانی، تیک تاک، یونیت، 3M، باریستا، مستر دومینو، تعادل، آدامس خرسی، لوتوس، دالتون ها، پکم، Over Load جای گرفتند.

تیم های مهندس شیمی، lst، اوربیترس (orbiters)، ماهنی، زینو، یونیک، ماهرانه، حسابداران، دومیلو، سل، Pnu, فراز، سون، متفقین، مارد، ظلم ستیزان، cool bax، سزار، مهرانه و دنیستیری نیز به ترتیب در گروه B قرار گرفتند.

گروه C نیز شامل گروه های 70+40، انرژی، عینکی ها، قلب سفید، اناهید، هوش نو، شکاج، اریکا، سریع و خشن 4، مهراز، دومینرز، کانون مهر، پتانسیل، ما موشکا، پردیس، 3 برادر، امید، باران، فرکوب، بومرنگ شد.

تیم های آفرینش ایده های نو، قاشقات، گراتیون، لذت لی، نیکلاس، کارینو، 7 دی، hse، الفا، شکاجانه، دومینیون، لوپ لوپ، بی نهایت، سیمرغ، سازلند، حامیان مهرانه، سمینو، داتیس، توسان، زبان آینده گرا نیز در گروه D دسته بندی شدند.

بر این اساس گروه های A و B به ترتیب ساعت 15 و 17:30، چهارشنبه 22 آذر و گروه های C و D به ترتیب ساعت 15 و 17:30 روز پنجشنبه 23 آذر، متشکل از 80 تیم 3 تا 5 نفره در نخستین دوره از مسابقات دومینوی کانون مهر دانشگاه های زنجان در محل سالن اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، پشت شهربازی شرکت می کنند.

 در ادامه مسئول کلینیک تخصصی مهرانه در جمع شرکت کنندگان نخستین دوره مسابقات دومینوی کانون مهر دانشگاه های زنجان با بیان اینکه 90 تا 100 درصد هزینه های دارو و درمان بیماران تحت پوشش توسط مهرانه پرداخت می شود، اظهار کرد:ماهانه 300 میلیون تومان هزینه های مربوط به داروی مبتلایان به سرطان توسط این مجموعه پرداخت می شود.

 جواد گرانمایه ضمن تشریح خدمات 11 ساله مهرانه به بیماران مبتلا به سرطان گفت: به معنای واقعی کلمه مهرانه نماد غیرت، همت و بزرگواری مردم زنجان می باشد و دست اندرکاران این مجموعه تمامی موفقیت های حاصله در حوزه خدمت به مبتلایان به سرطان را مدیون لطف الهی و همراهی 100 هزار خیر می دانند.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • شاه کلید مهار تورم
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود