Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران؛ مصطفی داننده- حامیان دیروز احمدی نژاد این روزها در گفت‌وگوهای خود به هر شکل ممکن در تلاش هستند به صورت نرم از یک اتفاق تاریخی عبور و پرونده رابطه خود با احمدی نژاد را در صندوق گذاشته و در آن را قفل کنند.

عملکرد 8 ساله احمدی نژاد در دولت و شورش او علیه قوه قضاییه مهم‌ترین عامل این فراموشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها خود را به کوچه فراموشی می‌زنند اما خوب می‌دانند که نمی‌توانند از زیر بار حمایت‌هایشان از احمدی نژاد خارج شوند.

زمانی اصول‌گرایان از احمدی نژاد حمایت کردند و بعد به این نتیجه رسیدند که حمایتشان اشتباه است. این یک امر عادی در بازی سیاست است. قرار نیست همه تصمیم‌ها درست باشد. مسئله این است که آنها می‌خواهند بخشی از تاریخ ایران را پاک کنند و بر روی اشتباه خود سرپوش بگذارند.

جامعه از آنها نمی‌خواهد که بگویند چرا از احمدی نژاد حمایت کردند بلکه می‌خواهد برای این حمایت و ضربه‌ای که به جامعه وارد شد معذرت خواهی کنند.

اصول‌گرایان اما این کار را نمی‌کنند و حتی در بخی مواقع دست پیش را می‌گیرند و به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی اصلاح طلبان حامی احمدی نژاد در سال 84 و 88 بودند.

کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و از حامیان سرسخت احمدی نژاد در دهه 80 می‌گوید:« عزیزانی که نگاهشان به احمدی نژاد همچنان انقلابی و ارزشی بود و هنوز هم ممکن است برخی ها متوجه نباشد، باید به خود بیایند. شما به احمدی نژاد رأی دادید که او نعوذبالله بشود ولی فقیه و رهبرتان؟ یا به خادمی رأی دادید که بیاید جاده بسازد، آسفالت کند و سیاست های رهبری را پیش ببرد.»

متقی فر سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید:« گُنده کردن موضوع احمدی نژاد به نفع نظام نیست. همه هم می دانند پایداری با احمدی نژاد هیچ صنمی ندارد.»

آدم وقتی این حرف‌ها را می‌شنود با خود می‌گوید جل الخالق! شاید این افراد راست می‌گویند و ما اشتباه می‌کنیم.

کریمی قدوسی می‌گوید به خادمی رای دادیم که جاده بسازد و آسفالت کند. واقعا شما به این دلیل رای دادید؟ گویا فراموش کرده‌اید که بسیاری از بزرگان اصول‌گرا او را تا حد یا قدیس بالا بردند.

یادتان نمی‌‎آید رهبر معنوی جبهه پایداری گفته بود اطاعت از احمدی نژاد اطاعت از خداست. اگر او آماده بود جاده بسازد پس چرا او را تا حد پیامبران بالا بردید. چرا برای هاله نور او تکبیر فرستادید.

جعفرزاده نماینده رشت به نکته جالبی در مورد حامیان احمدی نژاد در مجلس اشاره می‌کند. «من با چشمان خودم دیدم که در مجلس به کت او دست می‌کشیدند و دستشان را به خودشان می‌مالیدند.»

این سخنان جعفرزاده یعنی برخی احمدی نژاد را مقدس می‌دانستند نه کسی که آمده است آسفالت کند.

در دنیایی که به اندازه یک موبایل کوچک است و با یک سرچ ساده در اینترنت می‌شود به تمام سخن‌ها و رفتارها رسید، اینگونه تلاش برای ساختن یک فراموش‌خانه، بیهوده و عبث به نظر می‌رسد.

اصول‌گرایان باید با شجاعت اعلام کنند که اشتباه کرده‌اند و حالا در کنار اصلاح طلبان تبدیل به منتقد احمدی نژاد شده اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرغم وعده تکراری مسئول راه استان برای آسفالت و نصب گاردریل در این مسیر، یک دستگاه سواری پژو پارس به دره سقوط کرد و موجب مصدومیت شدید راننده و خسارت عمده به خودرو شد.   اواخر سال گذشته مدیر کل حمل و نقل جاده‌ای استان در گفت و گوی خبری وعده داده بود که آسفالت جاده کلج به سیردان آغاز خواهد شد.   با گذشت بیش از یکماه از فصل بهار هنوز اقدام عملی انجام نشده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد