Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@14:52:06 GMT

مديرعامل موسسه اعتباري ملل به سر پل ذهاب رفت

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۱۴۵۵

به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ملل دكتر قاضي زاده هاشمي وزير محترم بهداشت و درمان با همراهي هياتي بلند پايه متشكل از خيرين و نمايندگان نهادهاي دولتي و خصوصي وارد استان تاريخي و شهيد پرور كرمانشاه شدند. در اين سفر يك روزه سيد امين جوادي مديرعامل موسسه اعتباري ملل به نمايندگي از سوي بانكهاي خصوصي و موسسات اعتباري وزير محترم بهداشت را همراهي مينمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مديرعامل محترم موسسه اعتباري ملل هدف اين سفر را كمك در ساخت و مرمت زيرساختهاي اماكن بهداشتي و مورد نياز زلزله زدگان برشمردند.
همچنين مديرعامل محترم موسسه اعتباري ملل را عضو محترم هيئت مديره جناب آقاي دكتر حيدرزاده و رياست روابط عمومي سيد حجت هاشمي يركي همراهي ميكنند.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است

معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت بیان کرد: فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس برای هموطنان عزیز و رسانه‌های کشور، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

فهرست انتخاباتی شورای وحدت منحصراً از طریق وب‌سایت و کانال‌های رسمی این شورا منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است
  • ماجرای تیراندازی، دکتر قلابی را رسوا کرد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود