Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@14:57:50 GMT

مشاهده موجود عجیبی در بندر ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۲۱۱۳

مشاهده موجود عجیبی در بندر ماهشهر

ساعت24- براساس گزارش یکی از خوانندگان ما موجود عجیبی در بندر ماهشهر نمایش داده شده که شبیه به یک موجود عجیب است که نیمی از بدنش به انسان شبیه است و سری ماهی مانند دارد و دمی شبیه ماهی.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل اشتباهش را پذیرفت

به گزارش خبرآنلاین، اپل چند روز پیش شبیه‌ساز iGBA که به کاربران گوشی آیفون امکان اجرای بازی‌های کنسول گیم‌بوی را می‌داد، دردسترس کاربران قرار داد؛ اما بعد از مدت کوتاهی مجبور شد به‌دلیل نقض قوانین اپ‌ استور و تخلفات مربوط‌ به هرزنامه‌ و حق تکثیر، آن را حذف کند.

براساس گزارش زومیت، اپل بعد از حذف شبیه‌ساز iGBA از اپ‌ استور توضیحاتی ارائه داد و بر دستورالعمل‌های خود برای شبیه‌سازها نیز تأکید کرد. iGBA درواقع نسخه‌ای کپی از اپلیکیشن متن‌باز GBA4iOS است که برای درآمدزایی از نمایش تبلیغات فراوان استفاده می‌کند.

اپل مستقیماً اسمی از اپلیکیشن متن‌باز GBA4iOS نبرد؛ اما اعلام کرد که iGBA به‌دلیل اینکه پروژه‌ی توسعه‌دهنده‌ی دیگری را کپی و با نام خود منتشر کرد، از اپ استور حذف شده است.

اپل تأیید کرد که شبیه‌سازها در اپ‌استور به بارگیری رام‌های دانلودشده از وب مجاز هستند؛ اما این امکان فقط درصورتی فراهم خواهد بود که به شبیه‌سازی بازی‌های قدیمی کنسول‌ها بپردازند. اپل اعلام کرد که عملکرد iGBA را پیش از آنکه متوجه شود نسخه‌ای کپی از پروژه‌ای محبوب است، بر اشتباهش تأیید کرده بود.

هنوز مشخص نیست که اپل می‌خواهد کدام بازی‌های کنسولی را دوباره زنده کند؛ اما اگر بخواهد این‌ کار را انجام دهد باید ابتدا محدودیت‌های آن را به‌خوبی در نظر بگیرد.

نینتندو بعد از اینکه اپل تأیید کرد که شبیه‌ساز iGBA نسخه‌ای کپی‌شده است، واکنشی به این قضیه نشان نداد؛ اما پیش‌تر در وب‌سایت پشتیبانی ایالات‌ متحده‌ی خود اعلام کرده بود دانلود نسخه‌های غیرقانونی بازی‌هایش مجاز نیست.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895726

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند
  • موارد عجیبی که گارانتی خودرو را باطل می‌ کنند؛ از روکش صندلی تا کف پوش!
  • اختراع ماده عجیبی که با ضربه زدن، سخت‌تر می‌شود
  • اختراع ماده عجیبی که با دریافت ضربه، سخت‌تر می‌شود
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • پنالتی عجیبی که "بودیمیر" بازیکن اوساسونا در دقیقه ۹۷ خراب کرد (فیلم)
  • اپل اشتباهش را پذیرفت