Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته که یکی از بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت چاپ در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود، امروز 22 آذرماه با حضور مقام های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  هدف از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و تکنولوژی است.

در این نمایشگاه بزرگ بیش از ۶۵۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و ۱۲ کشور خارجی حضور دارند. ۴۵۰ شرکت داخلی و ۲۰۰ شرکت خارجی، از کشور‌های ایتالیا، سوئد، انگلیس، سوییس، اسپانیا، آلمان، چین، ترکیه، کره جنوبی، هند، اتریش و ژاپن حضور  دارند و در کنار شرکت‌های ایرانی تولیدات خودشان را ارائه کرده اند.

شرکت‌های داخلی و خارجی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته؛ جدیدترین و نوین‌ترین دستگاه‌های چاپ، دستگاه‌های بسته بندی، دستگاه‌ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه‌های پلمپ صادراتی و کالا‌ها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی را به نمایش می‌گذارند. این شرکت‌ها همچنین روش‌های نوین بسته بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازار‌های صادراتی را نیز به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش، این نمایشگاه  از امروز 22 تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران در مصاحبه با خبرنگار گروه تجارت خارجی گفت: سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی و ماشین آلات وابسته ۱۴۰۳ از ۲۹ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه برگزار میشود.۲۰ هیئت تجاری از صربستان، ارمنستان و چین از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

علیرضا کیانی در ادامه افزود: ۲۶۸ شرکت داخلی ۶۹ شرکت خارجی از کشور‌های چین، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، هند، آلمان، ایتالیا، روسیه، مالزی، آرژانتین، بلژیک، کره جنوبی و هلند در این نمایشگاه شرکت میکنند.

وی بیان کرد: در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولوزی ۱۲ کارگاه آموزشی و جلسات دوجانبه بین تجار داخلی و خارجی تشکیل خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع بهداشتی و آرایشی اتاق ایران و تهران اظهار کرد: سال گذشته حدود ۱۳۰ میلیون دلار محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده از کشور صادر شده که حدود ۲۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات آرایشی، بهداشتی و ۹۵ میلیون دلار آن سهم صادرات محصولات شوینده بوده است.

دیگر خبرها

  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • جلوگیری از خام فروشی با اجرای طرح بسته بندی دستمال کاغذی در حریر خوزستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین
  • برقراری پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • ‌بیستمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی کشاورزی در شیراز برگزار می‌شود