Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به محض اينکه آنها(صهيونيست‌ها) به ما ضربه‌اي بزنند، ما نيز انتقام خواهيم گرفت و آتش اين خونخواهي شعله‌ور خواهد ماند و هر روز برافروخته‌تر خواهد شد تا آنجا که دشمن را بسوزاند و پرچم توحيد را بر مناره مسجد الاقصي برافراشته سازد.
به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاري فارس، او اولين زني نبود که دست به چنين اقدام بزرگي مي‌زند اما چيزي که سال 2004 اين بانوي 22 ساله را چون نگين در ميان شش زن پيش از خود بيشتر مي‌درخشاند اين بود که او دلبستگي و عشقي فراتر از زنان ديگر استشهادي در دنيا داشت و آن وجود دو فرزند بود که از جان عزيز ترشان مي‌داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ريم دختري تحصيل کرده بود و در کنار همسر خود زندگي مرفه و خوشي را مي‌گذراند. پدرش نيز «صالح» نماينده يکي از شرکتهاي باطري سازي خودروهاي آلماني بود و از ثروتمندان محسوب مي‌شد. اما ريم وراي همه اين ها به دنبال خوشبختي و سربلندي براي همه مردم سرزمينش بود.
تحمل ديدن ظلمي که از جانب فرزندان بني صهيون به هموطنانش روا داشته مي‌شد قلبش را مي‌آزرد و در شرايطي که وسيله قوي تري براي مبارزه در دستش نبود به گردان هاي عزالدين قسام پيوست تا با انجام عمليات شهادت طلبانه خواب را از چشمان اشغالگران بگيرد و با ريختن خونش مي‌خواست فرياد اعتراض از اين همه ظلم و سکوت جامعه جهاني را به گوش دنيا برساند.
اينجاست که بايد به سران بي غيرت عرب گفت آقاياني که شکم هايتان پر است از حرامي کلاهتان را بگذاريد بالاتر!
گذرگاه ايريز(بيت حانون) هرگز حماسه اين زن را فراموش نخواهد کرد. ريم با انجام عمليات استشهادي 4 صهيونيست را به درک فرستاد و 6 نفر را مجروح کرد. اگر چه هدف از انجام اينگونه عمليات نا امن کردن سرزمين هاي اشغالي است و تعداد کشته ها در الويت دوم قرار مي گيرد اما ريم توانست به آنچه مي‌خواهد برسد.
*بخشي از وصيتنامه بانوي شهادت طلب، ريم صالح الرياشي
بسم الله الرحمن الرحيم
من شهادت طلب «ريم صالح الرياشي» فرزند يگان‌هاي شهيد عزالدين قسام، اين عمليات را به صورت مشترک با برادرانم در يگانهاي شهداي الاقصي براي جلب رضايت خداوند عزوجل به انجام مي رسانم براي انتقام کشيدن از يهود اين دشمن بشريت و کساني که در سرزمينم فساد مي کنند در رفح و نابلس و رام الله و جنين و باقي شهرهاي سرزمين عزيزم و براي پاک کردن مقداري از ننگي که به واسطه اعمال حاکم سازش کار بر پيشاني اين امت نقش بسته است.
مردم قهرمانم!
به محض اينکه آنها به ما ضربه‌اي بزنند، ما نيز انتقام خواهيم گرفت و آتش اين خونخواهي شعله‌ور خواهد ماند و هر روز برافروخته‌تر خواهد شد تا آنجا که دشمن را بسوزاند و پرچم توحيد را بر گستره سرزمين عزيزمان و بر مناره مسجد الاقصي مبارک برافراشته سازد و از شما براي موفقيت و پايداري خود طلب دعا مي کنم. ديگر اينکه از خداي عزوجل مي خواهم اين عمل مرا خالصاً براي ذات کريم خويش قرار دهد و آن را واسطه ذلت يهود و آرامش دلهاي مومنين قرار دهد «و هوالولي ذالک و القادر عليه»















ديواري در خيابان شهيد مطهري تهران که روزگاري! متبرک بود به عکس اين شهيده عزيز
انتهاي پيام/ب

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه با استفاده از شمار زیادی نظامیان و بولدوزرهای نظامی به منطقه وادی الخلیل در نقب یورش برد.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به این منطقه اقدام به تخریب منازل فلسطینیان به بهانه نداشتن مجوز کردند.

در مقابل برخی از خانواده های فلسطینی و یکی از نمایندگان عرب کنست (یوسف العطاونه) نیز تلاش کرد که جلوی روند تخریب منازل فلسطینیان را بگیرند اما با توجه به مداخله نظامیان صهیونیست در این امر ناکام ماندند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی در این منطقه ۴۷ باب منزل متعلق به فلسطینیان وجود دارد که روند تخریب آنها آغاز شده است. این منابع اعلام کردند که روند تخریب این منازل، بزرگترین عملیات تخریب منازل در نقب طی سال های اخیر است که با هدایت «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی انجام می شود.

براین اساس، بن گویر در کنار برخی دیگر از وزرای افراط گرای صهیونیست در صدد ایجاد هرج و مرج در منطقه نقب با استفاده از سیاست تبعیض نژادی و مهاجرت اجباری هستند.

در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی قریب به ۳۰۰ هزار فلسطینی زندگی می کنند که با نقض شدید حقوق اساسی خود مواجه هستند.

کد خبر 6100231 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بمباران سنگین شهرک خیام+فیلم/ شلیک ۱۰ موشک از سوی حزب الله
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • سردار: من را نخواهند، زنوزی باشد به تراکتور می‌آیم‌!
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • حمله صهیونیست‌ها به مقر آنروا در قدس اشغالی
  • سردار آزمون: من را نخواهند به تراکتور می‌آیم + فیلم
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • تشدید حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • آغاز کوچاندن ساکنان شرق رفح از سوی رژیم صهیونیستی + فیلم
  • چرا حمله صهیونیست‌ها به رفح محکوم به شکست است؟