Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

حمید فرخ‌نژاد بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به گرانی عوارض خروج از کشور در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «عوارض خروج از منزل هم اگه بذرارین، مشکل ترافیک حل میشه»

مهتاب کرامتی دیگر بازیگر کشورمان و از حامیان روحانی نیز این پست اینستاگرام فرخ‌نژاد را تایید کرده است.

گفتنی است فرخ‌نژاد که دردوره اول ریاست جمهوری از حامیان روحانی بود، پیش از انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در اینستاگرامش نوشته بود: « در کمال هوشیاری اعلام میکنم از شنیدن حرفها و وعدهای انجام نشده از یمین و یسار خسته شدم و دیگه هم قصد ندارم کسی رو از هراس اومدن کس دیگه بترسونم ، فقط آرزو میکنم امورات مردم به دست هر کسی افتاد خداوند بهش وجدان مضاعف عنایت کنه که این مردم اینروزا خیلی لنگشن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

».

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که کی یف عامدانه خبرنگاران را هدف قرار می دهد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که نظامیان اوکراینی عامدانه اعضای مطبوعات روسیه را، که از خطوط مقدم درگیری گزارش تهیه می کنند، هدف قرار می‌دهند.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به کشته شدن «سمیون یریومین» خبرنگار جنگی خبرگزاری ایزوستیا گفت که این تراژدی خطراتی را که روزنامه نگاران در مناطق جنگی با آن روبرو هستند، نشان می دهد.

خبرنگار جنگ خبرگزاری ایزوستیا در حمله پهپاد اوکراینی در منطقه عملیات ویژه نظامی در ۱۹ آوریل کشته شد.

کد خبر 6084714

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • پنج‌شنبه‌ها تعطیل میشه یا شنبه‌ها؟!
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • عوارض خروج از کشور ۱۴۰۳ + تمامی هزینه‌های خروج از کشور
  • پسکوف: اوکراین عمدا خبرنگاران را هدف قرار می‌دهد