Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان گفت: یکی از اهداف ایجاد کارگزاری‌ها، گذر از نظام سنتی به‌سمت نظام پیشرفته در تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آئین افتتاح کارگزاری شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان صبح امروز با حضور حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان در محل کارگزاری شماره 220 کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم غلامرضا صفوی رئیس شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه امروز دومین کارگزاری شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان در شهر کرمان افتتاح می‌شود اظهارداشت: یکی از اهداف ایجاد کارگزاری‌ها، گذر از نظام سنتی به‌سمت نظام پیشرفته در تامین اجتماعی است.

وی با بیان اینکه باید حجم عملیات کاری از شعب تامین اجتماعی به کارگزاری‌ها منتقل شود گفت: این اقدام افزایش رضایت‌مندی مخاطبین تامین اجتماعی را در بردارد و یک اقدام بزرگ در جهت رفاه مردم است.

رئیس شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه یا افتتاح کارگزاری‌ها شغل نیز ایجاد می‌شود افزود: باید یکسری از کارهای میدانی تامین اجتماعی مانند بازرسی از کارگاه‌های تولیدی تحت محدوده کارگزاری‌ها نیز به آنها واگذار شود.

وی با بیان اینکه از سفرهای غیر‌ضرور مردم در سطح شهر نیز جلوگیری خواهد شد خاطرنشان کرد: در حال حاضر دو کارگزاری تامین اجتماعی با شمارههای 201 و 202 در شعبه یک تامین اجتماعی وجود دارد که آمادگی افزایش آنها را داریم.

صفوی با اشاره به اینکه مجموع بیمه‌شدگان شعبه یک تامین اجتماعی حدود 200 هزار نفر است گفت: بیشتر بیمه‌شدگان ما صنفی هستند که 19 مورد خدمات از طریق کارگزاری‌ها دریافت می‌کنند.

به گزارش تسنیم کارگزاری شماره 220 شعبه یک تامین اجتماعی استان کرمان در ابتدای کوچه شماره 8 خیابان شهید رجائی شهر کرمان واقع شده است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد حبیبی نیا عصر شنبه در جمع خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد «الف تا» با هدف شناسایی، ایجاد بانک ایده‌ها و تجارب و همچنین انتشار آن‌ها در حال برگزاری است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: نظر به استقبال گسترده از رویداد «الف تا»، مهلت ثبت تجربیات تا ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شده است.

مشاور راهبری تحول مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: یکی از خلأهای موجود در نظام آموزشی، بحث گفتمان سازی مقوله تحول بوده است.

حبیبی نیا ادامه داد: در راستای گفتمان سازی تحولی، نیز یکی از موضوعات مهم، ایجاد فضایی برای به اشتراک گذاری تجارب تحولی است.

وی خاطر نشان ساخت: بدین سبب رویداد بین المللی «الف تا» برای ایجاد بستر لازم در جهت تحول در نظام تعلیم و تربیت پا به عرصه وجود گذاشته است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش بوشهر به تشریح اهداف این رویداد بین المللی پرداخت و اظهار کرد: این رویداد بین المللی با سه هدف الگو سازی و قله سازی، به اشتراک گذاشتن تجارب تحول آفرین مدرسه‌ای و امیدآفرینی در نظام تعلیم و تربیت شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود، با توجه به وحدت بخشی جشنواره‌های معلمان و مدیران واحدهای آموزشی مانند؛ الگوها و روش‌های تدریس، تجارب برتر تربیتی و جشنواره‌های یاددهی - یادگیری در وزارت آموزش و پرورش، تمامی همکاران فرهنگی می‌توانند تجارب خود را حول هر یک از محورها در وبگاه «الف تا» ثبت کنند.

کد خبر 6083856

دیگر خبرها

  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • روشنایی فضای سبز خیابان تالار تامین شد
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • چادر سنتی مغولی به سبک روز بازسازی شد! (+تصاویر)
  • ۱۰تکنیک پیشرفته برای رتبه‌بندی بهتر درسال۲۰۲۴!
  • بانک ایده‌ها و تجارب نظام آموزشی در بوشهر ایجاد می‌شود
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم در حوزه گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی
  • پیگیری ایجاد کنسرسیوم گیاهان دارویی و فرآورده‌ های طب سنتی
  • بازار ۵ هزار میلیارد دلاری گیاهان دارویی و فرآورده‌های طب سنتی