Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در بازه زمانی تابستان امسال را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، براساس این گزارش در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو، شرکت جهان نوین آریا با کسب ۷۱۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بیشترین رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تایستان امسال را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن آرین موتور پویا با ۷۱۶ امتیاز در رتبه دوم و خودروسازی مدیران با ۷۰۷ امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

شرکت‌های خودروسازی کارمانیا نیز با ۷۰۳ امتیاز در رتبه چهارم، ایرتویا با ۶۹۴ امتیاز در رتبه پنجم، پرشیا خودرو با ۶۸۶ امتیاز در رده ششم، ایران خودرو با ۶۷۵ امتیاز در رتبه هفتم، بهمن موتور با ۶۷۰ امتیاز در رتبه هشتم، سایپا با ۶۵۹ امتیاز در رتبه نهم، کرمان موتور با ۶۴۴ امتیاز در رتبه دهم، پارس خودرو با ۶۴۱ امتیاز در رتبه یازدهم و نگین خودرو با ۵۹۰ امتیاز در رتبه دوازدهم و آخر رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان امسال قرار گرفت‌اند.

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این تحقیق از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی صفرکیلومتر در تابستان امسال مصاحبه و نظرسنجی شده است که حاصل آن گزارش مذکور است.

در نظرسنجی میزان رضایتمندی مشتریان از فرایند فروش خودروهای سواری شاخص‌هایی همچون "اطلاع‌رسانی و پاسخگویی"، "توجه به خواست مشتری"، "هزینه و زمان صرف شده" و "شرایط تحویل خودرو" مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند

هیات سرمایه‌گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه‌ای در تایلند راه‌اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد و تولید آن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ناریت تردستیراسوکدی، دبیر کل هیئت سرمایه‌گذاری تایلند اظهار کرد که پیش‌بینی می‌شود این تاسیسات ۵۰ هزار خودروی الکتریکی و هیبریدی در فاز اول تا سال ۲۰۲۵  تولید کند و تا سال ۲۰۲۸ تولید را به ۸۰ هزار خودرو افزایش دهد.

هیات سرمایه‌گذاری تایلند عنوان کرد که چری اتومبیل، هشتمین خودروساز چینی خواهد بود که یک کارخانه تولیدی در تایلند راه‌اندازی می‌کند و به سایرین از جمله بی‌وای‌دی، گریت وال موتورز و چانگان موتورز می‌پیوندد.

تایلند یک مرکز مونتاژ و صادرات خودرو منطقه‌ای است که مدت‌هاست تحت سلطه برندهای ژاپنی مانند تویوتا موتورز و هوندا موتورز بوده است اما در سال‌های اخیر، یارانه‌های دولتی و مشوق‌های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی موجی از سرمایه‌گذاری را از چین به راه انداخته است که خودروسازان آن بیش از ۱.۴۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

طبق گزارش رویترز، تایلند قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود یک سوم تولید سالانه ۲.۵ میلیون خودروی خود را به خودروهای برقی تبدیل کند.

دیگر خبرها

  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول