Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: طی حکمی از سوی امیر دریادار خانزادی، ناخدایکم ستاد پرویز سلیمی پناه به عنوان معاون تربیت و آموزش نداجا منصوب شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امروز طی مراسمی ناخدایکم ستاد پرویز سلیمی پناه طی حکمی از سوی دریادار خانزادی به عنوان معاون تربیت و آموزش نداجا منصوب شد و از زحمات امیر دریادار دوم شهرام ایرانی تقدیر و تشکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناخدایکم ستاد پرویز سلیمی پناه  در سال 1370 از دانشگاه امام خمینی (ره) در رشته ناوبری و فرماندهی کشتی فارغ‌التحصیل و در همان سال به منطقه دوم دریایی بوشهر منتقل شد.

مسئولیت های وی در طول خدمت به شرح ذیل است:
افسر عملیات و مخابرات و توپخانه و فرماندهی ناوهای پشتیبانی و ناوهای موشک انداز، فرماندهی خدمات بندری، رئیس عملیات منطقه دوم، مسئول تحقیقات نظری دافوس آجا، رئیس گروه آموزش های تخصصی دافوس آجا، جانشین معاونت عملیات نداجا و معاون تربیت و آموزش نداجا

همچنین دوره‌هایی که ناخدایکم سلیمی پناه طی کرده است عبارت است از: توپخانه و موشک، کنترل آتش، عالی عملیات دریایی، دوره خلبانی (ppl)، تربیت مربی، مدیریت دانش، دوره کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی دافوس آجا، کارشناسی ارشد فرماندهی و ستاد از دانشگاه جنگ چین، دکترای حرفه‌ای مشترک و مرکب.

فعالیت های علمی و پژوهشی ناخدایکم سلیمی پناه:
 عضو هیئت علمی دافوس آجا، تألیف دو عنوان کتاب (زبان تخصصی و طرح‌ریزی تمرینات تاکتیکی)، انجام دو فقره طرح تحقیق سطح یک در نیروهای مسلح و تدوین بیش از شش فقره مقاله برتر و تدریس دروس طرح ریزی عملیات دریایی، طرح ریزی اطلاعات دریایی، تمرینات تاکتیکی، ارتباطات و مخابرات دریایی، روش تحقیق، طرح ریزی عملیات آب‌خاکی، زبان تخصصی در دافوس آجا و استاد راهنما و ارزیاب بیش از 50 پایان نامه کارشناسی ارشد

پایان پیام/34

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش