Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:36:00 GMT

سردرگمی نوری در تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۳۳۰۶۱

سردرگمی نوری در تراکتورسازی

رکنا: هافبک سابق پرسپولیس هنوز از وضعیت خود در تراکتورسازی خبر ندارد.

محمد نوری که بعد از پایان قرارداد خود از السلیه قطر راهی تراکتورسازی شد، بعد از یک و نیم فصل بازی در جمع سرخپوشان تبریزی، در نقل و انتقالات زمستانی وضعیت نامشخصی در جمع شاگردان یحیی گل محمدی دارد.
نوری که علیرغم مصدومیت با توجه به کمبود نفرات و نیاز این تیم، در چند دیدار برای این تیم به میدان رفت، طی روزهای اخیر با شایعاتی مبنی بر حضورش در لیست خروجی باشگاه قرار دارد؛ این در حالی است که علیرغم پیشنهاداتی که دارد، هنوز باشگاه پاسخ قطعی در این زمینه به او نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری که سابقه کاپیتانی پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد و در ابتدای فصل با توجه به ممنوعیت تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالاتی ترجیح داد قرارداد خود را تمدید کند، طی روزهای اخیر در تمرینات تراکتورسازی حاضر نشده و در انتظار پاسخ قطعی مسوولان باشگاه در خصوص آینده خود است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه‌های اطراف سحابی حلقه

سحابی حلقه (M57) پیچیده‌تر از آن است که در یک تلسکوپ کوچک به‌نظر می‌رسد. حلقه مرکزی که به‌راحتی قابل مشاهده است حدود یک سال نوری وسعت دارد.
این نوردهی بسیار عمیق که تلاش مشترکی از داده‌های سه تلسکوپ بزرگ و مختلف را ترکیب می‌کند، رشته‌های حلقه‌ای گاز درخشان را که بسیار دورتر از ستاره مرکز آن گسترش می‌یابد، بررسی می‌کند.

این تصویر ترکیبی شامل نور قرمز ساطع‌شده از هیدروژن و همچنین نور مرئی و مادون قرمز است.

سحابی حلقه یک سحابی سیاره‌ای دراز است؛ نوعی سحابی که زمانی ایجاد می‌شود که یک ستاره شبیه به خورشید تکامل می‌یابد تا جو بیرونی خود را منفجر کند و به یک ستاره کوتوله سفید تبدیل شود.

این سحابی در فاصله ۲۵۰۰ سال نوری به سمت صورت فلکی شلیاق قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی علوم فضایی و نجوم

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت